יום שלישי, 12 ביולי 2011

אצל כרמלה בנחלה


אחד הדברים שאני לא יכולה לוותר עליהם זה חיים קולינריים מעניינים, אני  דואגת לבקר בכל מיני 
מסעדות חדשות שנפתחות בתל אביב ולהתנסות בחידושים האחרונים. לכרמלה בנחלה רציתי ללכת כבר מזמן ולא ממש יצא לי וגם לא היה לי פרטר מספיק חזק ופתוח כדיי לחוות את החוויה איתי ביחד.

אמש חגגה חברתי הטובה שירי יומולדת וזה היה נראה כערב מספיק מתאים ומחייב על מנת לשים רגלינו במסעדה המדוברת ולסמן וי נוסף על מסעדות הגורמה בתל אביב. כרמלה בנחלה נמצאת במדרחוב נחלת בנימין, העיצוב מהמם  (בהאוס כמובן) מרפסת משגעת שירות של מליון דולר ואוכל.... טוב נראה לי שהבנתם את הלך הרוח של המקום הזה. בהחלט שווה לביקור.
החלטנו ללכת על קונספט של מספר מנות ראשונות וקינוח ,פתחנו מ2 סוגי סלטים, האחד  אגס צלוי וגבינה כחולה אגוזי מלך ועלים צעירים והשני סלט תאנים ורוקט עם גבינת חלומי צרובה בשמן זית, זעתר ודבש כל ביס וביס תענוג צרוף, המשכנו במנה של סלמון כבוש בשמן זית עם בוכא, טוביקו ואיולי לימוני קיץ ופומפרניקל (כן חלק מהמושגים פה הם למתקדמים בלבד אפילו אני הייתי צריכה לשאול מה זה טוביקו ונאמר לי שאלו הם ביציי דגים, בשפה העממית סוג של קוויאר).
לצד המנות האלו הזמנו את לחם הבית שכלל חמאת אנשובי מטריפה והלחם עצמו היה טעים מאוד וחם ישר מהתנור.  המשכנו במנה של קלאמרי על הפלנצ'ה שמן זית לימון איולי וצ'מיצ'ורי עשבים –דניאל זך או השף הראשי שלו אביב רגב, אכן יודעים לעשות את העבודה, בזה אין ספק.
אפשר להגיד שבשלב הזה היינו כבר שבעות ומרוצות ,נשאר עוד מקום קטן לקינוח , במקרה הזה הלכנו על השחיתות המוחלטת של עוגת פאג' שוקולד נטולת קמח בתוספת של קצפת בצד, כל ביס היה אלוהי ומהול בייסורי מצפון מטורפים. על חשבון הבית קבלנו יין קינוח מתקתק אשר הוסיף גם הוא לחוויה המושלמת .
כרמלה בנחלה בניצוחו של השף דניאל זך נכנסה אצלי לרשימת המסעדות הטובות ביותר בתל אביב יחד עם שרקטורי,מונטיפיורי הוטל  ודלאל.. היעד הבא הוא "המזללה" של השף מאיר אדוני.

סלט עם חלומי

סלמון כבוש

קלאמרי על הפלנצ'ה

קינוח של פאג' שוקולד

יין קינוח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה