יום שישי, 10 ביוני 2011

שבועות ברחובות תל אביב

נגמרה הארוחה והגיע יום החופש שאחריה. מה עושים?
החלטתי לעשות טיול רגלי בעיר האהובה עליי מכל - תל אביב. משדרות רוטשילד לבלפור ,מלצט ואחד העם, בין הבניינים השונים ובניית הבאהאוס תמיד אני מתפעלת מחדש, איך עברתי לכאן רק לפני שנה? מה חשבתי לעצמי וכמה זמן בזבזתי כל זמן שלא גרתי פה.
אין כמו תל אביב ואפילו שיש לי יום חופש ויש באפשרותי לנסוע לטייל אני לא יודעת למה תמיד מעדיפה לבלות את היום הזה בעיר הזו, לא בא לי לצאת או לנסוע לשום מקום אחר, מספיק לי להסתובב ברחובות לראות את האנשים, את בתי הקפה,החנויות ,את הבנייה  ואני מאושרת. נו מה לעשות התאהבתי. אף אחד לא יכול להבין את זה אלא אם כן הוא גר פה ואם לא עשיתם את זה עד עכשיו ,אז למה אתם מחכים תגיעו ותראו על מה אני מדברת.

כל מילה מיותרת, ובזאת אסיים את יחסי הציבור שלי לעיר המופלאה והאנרגטית הזו ואספר לכם מה לבשתי היום. אז ככה...השמלה מחנות אלמונית בעיר,הנעליים של קסטרו,התיק של לסטר,העגילים של twentyfourseven והמשקפיים השחורות של המותג "בלאק פורסט" המשווק באופטיקה הלפרין.



 


 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה