יום רביעי, 24 ביוני 2015

אז מה יש לך בסל (חלק ב')

אז סיפרתי לכן שקליניק יצאה באתר קליניק און ליין ,רכישה אינטרנטית של מוצרי החברה אתר ידידותי להפליא. התלהבתי מאוד ממגוון הצבעים של הליפסטיק החדש  : "קליניק פופ" , ובחרתי לעצמי בצבע מיוחד אפרסקי :MELON POP , צבע שחשבתי שעשוי להתאים לעונת הקיץ וגם כזה שחסר לי באוסף הליפסטיקים. השיפתון הזה מכיל בתוכו פריימר אשר מעניק מראה של שפתיים חלקות בגימור מושלם . הוא לא מייבש ועשיר בלחות והכי כייף זה שהצבע נשאר עליי רוב שעות העבודה.הצבע מהמם אבל הסתבר שבגוון העור שלי הוא פחות השתלב ואני זקוקה לצבעים קצת יותר דומיננטיים ובעלי נוכחות התלהבתי כך כך שקניתי לי עוד אחד בגוון שונה לגמריי POPPY POP וזה התגלה כצבע שיקי שלפי דעתי מאוד מתאים לעור הפנים שלי תגידו לי אתם...אז בחרתי להצטלם עם הPOPPY POP אבל גם להציג בפניכם את הMELON POP כי בכל זאת גם הוא מאוד יפה לטעמי.






















בנוסף הזמנתי עוד מוצר שישרת אותי נהדר לעונה החמה, דאודורנט סטיק נטול ריח אותו תוכלו לראות ממש פה: דאודורנט סטיק. אני מעדיפה דאודורנטים במרקם של סטיק מאחר והם מרגישים לי הכי נכונים, לא דביקים ומשאירים את בית השחי יבש לאורך רוב שעות היום. בנוסף גם נוח מאוד לזרוק אותו בתוך התיק ולחדש מתי שרק רוצים.







מעבר לכך שהקנייה באתר היתה סופר נחמדה , החלק הכי כייפי הוא עניין בחירת הדוגמיות , בחרתי לי במספר דוגמיות ביניהן, בושם ותכשיר לטיפול בפצעונים (תמיד טוב שיהיה).









הקופסא המפנקת הגיע ארוזה בצורה מקסימה ובתוכה ביצבץ לו תיק איפור צבעוני מדליק שמזמין אותי רק לזרוק בו כמה מוצרים ולדחוף לתיק . 







חשוב לציין שניתן לבחור בכמה אופציות של שליחות, שליח עד הבית בחינם, יש גם ערכות מתנה מיוחדות ומגוון לא רע של דוגמיות שניתן לבחור מהן . ניתן להחליף את המוצרים במידת הצורך.

אז למי שעוד לא ניסתה 
מצרפת שוב את הקישור לאתר המופלא הזה:

http://www.clinique.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה