יום שני, 8 ביוני 2015

מסכה לבנה

ביום הטיסה לוורשה הוזמנתי לפינוק מבית "סבון של פעם" מאחר וחנות הדגל קרובה לביתי לא חשבתי פעמיים. אולי באמת מגיע לי פינוק לפנים לפני שאני עולה על המטוס. לחנות של סבון תמיד כיף להכנס, לגלות מוצרים חדשים ולהריח ריחות שעוד לא הרחתי. מבחינת טיפוח הגוף אני כבר מסודרת כי אצלי במקלחת יש מבחר של לפחות 2 או 3 מוצרים של החברה בריחות מתחלפים. נכון לעכשיו מככבים אצלי סבון מוס של המותג וסבון השמן לגבר כי יש לו ניחוח שאי אפשר לעמוד בו , אז אומנם לגבר אבל מי אמר שאסור לי גם ?!







מבחינת טיפוח הפנים סבון של פעם לא מאכזבת גם כן עם מוצרים להזנה, לחות, ניקוי, חידוש והגנה לעור הפנים. ניסיתי את מסכת הפנים לחידוש העור. לא לפני שניקוי את פניי במי פנים ריחניים ונעימים. המסכה טיפה מעקצצת אבל זה בהחלט סימן שהיא עושה את העבודה. חיכיתי 10 דקות ושטפתי במי ברז. הפנים הרגישו רעננות , אחידות ונעימות. את המסכה הזו מומלץ לעשות פעמים בשבוע ולא יותר מאחר והיא מטפלת טיפול עמוק בעור הפנים. אני מוכנה לעלות על המטוס !

המוצרים, לניקוי, טיפול, הזנה וטיפוח עור הפנים, עשירים ברכיבים ובשמנים טבעיים הנבחרים בקפידה כדי להשיג את התוצאות המבוקשות מכל מוצר ומתאימים לכל סוגי העור.


מוצרי הטיפוח של SABON עשויים רכיבים טבעיים, ואינם מכילים שמן מינראלי, סלס ופראבנים . כמובן שלא נוסו על בעלי חיים.


 וזה מה שאני אוהבת !





סדרת המוצרים לעור הפנים OCEAN SECRETS עשוייה מחומרים איכותיים וכוללת את המוצרים הבאים:


סרום פנים facial serum  (108 ₪ ל 30 מ"ל)
קרם פנים 15 SPF   Moisturizing facial cream (50 מ"ל, 108 ₪)
קרם פניםMoisturizing facial cream  (50 מ"ל, 98 ₪) 
קרם עיניים  eye cream (15 מ"ל, 89 ₪)
מסכת בוץ לפניםDead sea mud facial mask   (100 מ"ל, 79 ₪) מסכת פנים לחידוש העור -  Facial care mask (100 מ"ל, 79 ₪)
מסכת לחות לפנים – Rich Moisturizing facial mask (100 מ"ל, 79 ₪) 
פילינג פירות  Fruit Polisher (200 מ"ל,  138 ₪), 
מי פנים  Cleansing Facial toner (125  מ"ל, 48 ₪), 
סבון פנים -  Facial cleanser (150 מ"ל, 58 ₪). 










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה