יום ראשון, 14 בספטמבר 2014

ארץ זבת חלב ודבש- השקות בישום חדשות ומתוקות

לקראת החגים הקרבים במהרה מספר השקות חדשות של בשמים חדשים שיצאו לשוק. עוד אופציה ריחנית למתנה למארח/ת, למשפחה ולכל מי שתבחרו. חלקם מתוקים יותר חלקם מתוקים פחות ללא ספק הריחות של סוף הקיץ הם ריחות קצת יותר מתובלים,דומיננטים ובעלי נוכחות שלא כמו בקיץ ,אבל עדיין אפשר למצוא מרכיבי הדרים, פרחים לבנים למי שמעדיף את הריח קצת יותר פרחוני ופחות ארומאטי. נתחיל מהמתוק אל הפחות מתוק על פי טעמי ונסיוני.

קלווין קליין -EUPHORIA GOLD
הרחתן פעם דבש כבושם? לאוהבות האופוריה או להיפך, אין שום קשר בין הבשמים הקודמים של אופוריה לבין הבושם הזה. ריח בהחלט מיוחד ולא דומה לאף אחד אחר. פירחוני ופירותי , מכיל משמש , קלמנטינה, תמצית נרקיס ונגיעות עדינות של דבש, חם ועשיר. פצ'ולי לבן,אלגום ומושק שכל אלו יחד מותירים ריח חד פעמי דומיננטי, מיוחד ומתאים בול לראש השנה. צבע הבקבוק זהוב במרקם סאטן מה שמעיד גם כן על אופיו וריחו החמים והארומטי. לאוהבות המתוק והמיוחד, נשאר גם אחרי המקלחת !

מחיר 299 ש"ח ל100 מ"ל


ג'ימי צ'ו -STARS

בושם חושני וללא ספק מיוחד במינו. ההשראה היא מעולם הרוקנרול. הבקבוק גם הוא זהוב מה שמעיד על תווי הריח החמימים והמתקתקים שלו, אמירה אישית ומתוחכמת. תווי הריח הם תשלובת מיוחדת שיוצרת ריח מתקתק כסוכריה, תפוז מסוכר וסחלב עשיר, טופי, פ'צולי ואלמוג. בושם שעל פי דעתי מתאים מאוד לחורף ופחות לקיץ כי הוא מאוד דומיננטי וארומתי, קשה להתעלם ממנו והוא קצת מזכיר לי בשמים אחרים מן העבר. מתאים מאוד למי שאוהבת בישום מתוק וחזק עם נוכחות וחושניות , אם לא נעליים לפחות בושם אחד או שניים על המדף

מחיר השקה 512 ש"ח ל100 מ"ל



קייטי פרי ROYAL REVOLUTION
קייטי פרי האישה והאגדה משיקה בושם דומה בצורתו לקודמו אך שונה מבחינת הריח שלו. מיועד במיוחד לנשים חזקות ומובילות , בעלות דעה משלהן, אמיצות ומהפכניות. ריח של פרחים לבנים ,רימון,יסמין,מושק,סחלב,וניל,הדרים. בקבוק מעוצב כחרוט שמעל שרביט מלוכה בצבע כחול עמוק ושקוף ניחוח דומיננטי אם כי פחות מתוק מקודמו ומאחרים שאוזכרו למעלה בשל כך שמכיל פרחים לבנים והדרים אני מתחברת אליו קצת יותר מאחרים. סמל למלכותיות, אלגנטיות . בושם מעורר השראה

מחיר 199 ש"ח ל100 מ"ל



שאקירה-ROCK
ועם בכוכבים עסקינן, בושם חדש לזמרת שאקירה. ביטוי לצד האמיץ שלי היא מגדירה. חגיגה של המוזיקה אשר מניעה את העולם. ההשראה לבושם הגיעה מהדבר החשוב ביותר בעולם לזמרת, והיא רוצה לתפוס את העוצמה הזו, חוויה יוצאת דופן ורגע של התרגשות כשהיא עולה על במה.
תווי הבושם: ברגמוט איטלקי, לימון, מנדרינה, פירות מים ופסיפלורה,יסמין,פריחת תפוז, עץ הארז,אמבר. התווים הללו מעידים על כך שהבושם הזה הוא קצת יותר הדרי ופירותי ופחות כבד מקודמיו, יותר קליל וזורם , מתאים גם לקיץ וגם לחורף (כמובן גם לסתיו) . הבקבוק עשוי דמוי גיטרה חשמלית קלאסית שמכילה בושם רב עוצמה. והוקפסא עצמה היא 100% רוקנרול. 

מחיר השקה 99 ש"ח ל80 מ"ל



אז לא חסר לכן/ם רעיונות למתנות בישום לחגים ולסתיו. לאוהבות המתוקים והדומיננטיים ועד אוהבות הפירחוני וההדרי. שלל בקבוקי בושם חדשים דנדשים על המדף וגם בהזדמנות של מחירי השקה אטרקטיבים, אז למה לפספס את זה??

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה