יום שני, 1 בספטמבר 2014

עוברים לג'ינס

אנחנו בסוף הקיץ ועוד מעט אני אצטרך כנראה להפרד מהשמלות והחצאיות שלי לטובת מכנסיים. בארון שלי מספר דיי מועט של ג'ינסים כי עדיין לא מצאתי את הגרסא שאוכל להרגיש בה בבית אז המסע אחר הג'ינס במושלם עדיין בעיצומו. חולה על גיזרת הבויפרינד אבל היא פחות מחמיאה לי ,שונאת אותם נמוכים או גבוהים מידיי ,אחידים מידיי או קרועים מידיי.. אז איפה המושלם שלי? אולי בLEE COOPER מי יודע...
מותג הג'ינסים הלונדוני השיק לא מזמן את הקולקציה החדשה שלו לעונת החורף, גזרות נוטות לLOOSE והג'ינסים במראה כהה ומשופשף. סביב עולם הג'ינסים יצרה המעצבת הראשית והחדשה של החברה מיקי פמיליה קולקציה מדהימה ביופיה אשר אפשר למצוא בה הרבה ממאפיני אנגליה (משם הגיעה מותג) וההשראה הזו מתבטאת בדפוסים צבעוניים, מראה שטוף וצלליות משוחררות של גי'ינסים אבל לא רק.

הנה לכם פירוט של כמה מן הקבוצות בקולקציה:
INDIGO LOVERS מציגה מראה מתוחכם ונקי המאופיין ב"טוטאל לוק" כחול בשילוב שחור לבן ונגיעות של אפור, בהשראת סגנון הלבוש הלונדוני המודרני.

WINTER GELATO בהשראת קולקציה בצבעוניות רכה ופסטלית כמו : צבע האפרסק,תכלת, ניוד, ירקרק וקרם. שילוב של בדי תחרה בחולצות אריג וחולצות ג'ינס,ג'קטים ושמלות ג'ינס עם שרוך במותן. כל אלו מלווים באביזרים משלימים כגון : צעיפים, כובעים,תיקים ונעליים.

CANBRIDGE ATHLETIC בהשראת קולקציה גברית, מראה אתלטי וצעיר,צבעוניות חזקה של ירוק, כחול, צהוב ואפור. המון חיתוכים ,קפוצ'ונים ורוכסנים.

המחירים לג'ינסים: החל ב200 שח (2 ב400 שקלים או 2 ב500 שקלים)
חולצות : החל מ79.9 שקלים
שמלות: החל מ129.9 שקלים
תיקים: החל מ69.90 שקלים
סריגים: החל מ149.90 שקלים
נעליים: החל מ169.90 שקלים

לגמריי מחירים אטרקטיבים !


















3 תגובות:

  1. חבל שהמידות שמה פיציות ואין דגמים לנשים עם ישבן מעל מידה 40....אולי בגלל שהם מ"אנגליה"...

    השבמחק
  2. האם היא ששנה שעברה גם אני התקשתי למצוא לי , אכן מבאס

    השבמחק