יום שלישי, 28 בינואר 2014

אז איך את רוצה להריח היום?? ועוד מספר המלצות

טרנד הבשמים של הסלבס לא מפסיק ובזמן האחרון נחשפתי ללא מעט ניחוחות של מפורסמים. אז אחרי שהתאהבתי בבושם של מדונה ואחרי שהבושם של שרה ג'סיקה פרקר נגמר ונקנה בשנית קבלתי להתנסות גם שני בשמים של שתי דמויות שאני באופן אישית מאוד אוהבת .

הראשונה היא ריהאנה וכיאה לריהאנה הלא היא הילדה הרעה של עולם הפופ כך גם הבושם שלה :

ROGUE BY RIHANNA . הוא חצוף הוא נועז הוא לא משאיר אותך אדישה וגם לא את הסובבים לך. ריהאנה היא דמות מוערצת בעיניי בשל הביטחון העצמי, העצמה הנשיות והשובבות שבה. אז פתחתי והרחתי. הניחוח אכן חצוף ודומיננטי כיאה לילדה הרעה שכולנו מכירות. חלק מהתווים הדומיננטים בו  הוא היסמין, הפצ'ולי, אמבר , וניל ומושק. האריזה מדהימה בעייני בסגנון הנקי והאלגנטי שבה וקצת הפתיעה אותי כי ציפיתי למשהו קצת יותר תיאטרלי וצעקני. הפעם מצאתי בקבוק מרובע המכיל בתוכו נוזל ורדרד עדין (כזה של ילדות טובות דווקא). אז אם את מחפשת ניחוח דומיננטי ,חושני, נועז ולא מתפשר הבושם הזה הוא בשבילך וגם המחיר לא רע בכלל .
המחיר  נע בין 249-199 שקלים תלוי בגודל הבקבוק.



הסלב הבא ש"הרחתי" הוא את בריטני ספירס אותה אחת שנעלמת וחוזרת בכל פעם מחדש, זו שהתחילה כילדה טובה והפכה לילדה קצת יותר רעה, שערוריות סביב בריטני לא חסר אבל עדיין השירים הם מהסוג הזה שנדבק ולא עובר כל היום.בריטני כבר הוציאה בושם בעבר והוא היה הצלחה , עכשיו הגיע תורו של הבושם החדש FANTASY שמו. הבושם הזה הוא בעצם חגיגה של 10 שנות עשייה ועל מספר בקבוקים לא ידוע ישנה גם הקדשה של בריטני  על הבקבוק (לא נדע כנראה על איזה עד שנקנה את כולם) כאות תודה למעריצים.

הבקבוק מעוגל ושחרחר עם כיתוב זהוב. הניחוח דומיננטי גם כן ומיוחד במינו, מאוד נשי ומשלב פירותיות ופרחוניות יש בו גם ליצ'י גם יסמין, קווי, מושק, איריס ועצים נוספים.
מחיר 199 שקלים ל100 מ"ל.





מסכה אחת וקרם אחד חביבים במיוחד

קרם לחות חדש של חברת NIVEA  - Q 10 PLUS למניעת קמטים בדיוק לגיל שלי 35+ התחלתי להבין שאם אני לא אתחיל להקפיד עכשיו על שיגרה של מניעת קמטים הם רק יקדימו להופיע ולהפתיע. הקרם הזה מכיל קריאטין שמסייע בהפתתה של קמטוטים ראשונים ומכיל מסנן קרינה 15SPF כי אני לא יכולה לצאת מהבית ללא מסנן קרינה ובטח שלא בשמש הישראלית. קרמים ורדרדים אפרסקיים בעלי ניחוח עדין וכמעט בלתי מורגש עושים לי את זה מאוד... התחושה מאוד נעימה על הפנים והוא נותן בדיוק את הלחות הנכונה עבורי לפחות. הצעת ייעול: בקבוקי משאבה במקום צנצנות יתנו ערך מוסף למוצר וישאירו אותו סטרילי לאויר 
מחיר 210 שקלים ל50 מ"ל



מסכה של חוה זיגבויים EXTRA C MASK מוצר ייעודי לעונת החורף זה בדיוק מה שהייתי צריכה כדיי לשמור על עור הפנים נגד היובש שהוא חווה. ניתן להשאיר אותה על העור ללא שטיפה והיא מסייעת גם בהבהרת העור אם משתמשים בה לאורך זמן (העניין עדיין בבדיקה) מה שבטוח היא עושה לעור רק טוב. אני שמה אותה פעמיים בשבוע על עור נקי משאירה ל10 דקות ושוטפת כי אני אוהבת לשטוף . הפנים נראות יותר רעננות ואחידות לאחר השטיפה. המסכה הזו מכילה ויטמין C וחומרי לחות מתקדמים. החומר מגיע באותן אריזות זכוכית חומות שאכן משדרות רצינות ואיכות אבל הייתי מעדיפה כמו תמיד חומרים המגיעים בבקבוק עם משאבה כך שהחומר לא יחשף לאוויר . אני משתמשת באופן קבוע גם בקרם העיניים של חווה זיגבויים  אליו אני כבר מכורה !
מחיר המסכה הזו 345 שקלים ל100 מ"ל



עפרון עיניים  אחד עם ערך מוסף

בזמן האחרון התחבבו עליי יותר ויותר עפרונות העיניים הצבעוניים. אני אוהבת לטשטש אותם ולפעמים אני אפילו משתמשת בהם בתור איילינר שאין לי כוח וזמן לענייני דיוק ששואבים ממני המון אנרגיה. העיפרון הזה של קלרינס פשוט מושלם.אפשר להשתמש בו בתוך קו הריסים התחתון או סביב העין כולה המברשת בצידו השני של העפרון עוזרת כמובן למראה מטושטש וענני יותר. העיפרון הזה מגיע בכמה צבעים חוץ משחור אפשר למצוא גם חום, כחול, פלטינה סגול וכמובן הצבע האהוב עליי צבע "שזיף" הכי חורפי שיש
מחיר 150-175 ש"ח תלוי מבצע





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה