יום שני, 6 בינואר 2014

הסתכלה על פניי וידעה מי אני....

יש דברים שמשאירים אותך בהלם. אחד מהם היא שיטת הFACE MAPPING של חברת דרמולוגי'קה. באמצעות שיטה זו ממש כמו פתיחה בקלפים או בכף היד, המטפלת פשוט מגלה עליך הכל!!! מהיא רמת הלחץ בה את נמצאת? כמה כוסות קפה שתית הבוקר? ומה הן הבעיות שמהן את סובלת אפילו בחלקים אחרים בגוף. מדהים !

אז מה בעצם קורה שם?
השיטה משלבת 3 טכניקות לאבחון עור הפנים. בחינה ויזואלית תחת מנורה ,מישוש העור וסקירה של אזורים שונים בעור הפנים כאינדיקציה לבריאותם של איברים אחרים בגוף. הפנים מחולקות ל14 אזורים וכל אזור אחראי על חלק אחר בגוף.

יש בר משקאות ויש סקין בר
אם בא לך לחוש, להריח ולנסות את מוצר טיפוח לפני שאת קונה אותו זהו המקום פשוט לחוות את המוצרים על העור. בעמדות הסקין בר של חברת דרמולוגי'קה נמצאים אנשי מקצוע המסייעים ללקוח ה בהתאמת התכשירים המתאים לו על פי צרכיי העור.

אז מי  היא דרמולוגיקה?
מותג קוסמטיקה מוביל שנוסד בשנת 1986 בארצות הברית . המותג שם דגש על הימצאות חומרים פעילים במוצריו והאריזות הן ללא מגע דם . ריח המוצרים הוא ריח החומרים המרכיבים אותו בלבד ואיו תוספות בישום למיניהם כך שאם רכש לעצמך תכשיר על בסיס אורז הריח שלו יהיה בהתאם.

באמצעות הפייס מאפינג אובחנו בעור פניי מספר בעיות והומלצו לי מספר מוצרים שנכון להיום התמכרתי לאחד מהם והוא ה"קלירינג מאטיפייר" תכשיר פרא רפואי וטיפול אנטי דלקתי רב עוצמה להפחתת הדלקת וריפוי הפיצעונים. התכשיר סופח עודפי שומן ומונע התפרצות של פצעונים. הקרם עצמו מרגיש כמעיין פריימר שקוף אשר מחליק את עור הפנים ונותן להם מראה מאט. תחילה כאשר הנחתי אותו על פניי הוא עיקצץ (מה שמסמן שהחומר אכן פעיל) לאחר מכן התחושה חולפת ועור הפנים נשאר חלק. אני משתמשת במוצר כבר תקופה של כחודש ואכן מרגישה בהבדל, הפנים שלי הפכו להיות יותר חלקות ופחות פצעונים הנראים לעיין.










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה