יום שני, 9 בספטמבר 2013

אנטונים- המותג ששבה אותי

תארו לכן סיטואציה: את עומדת מול המראה ומתאפרת לארוע חשוב, האיילנר יצא סבבה, גם הצללית טושטשה היטב ואת מוכנה לצאת לדרך. העניין הוא שכל כך מהרת שלא שמת את ליבך לשיערה שנשרה על הלחי ממברשת הפודרה וכנראה תלווה אותך עד שמישהו אמיץ יחליט להגיד לך : " חמודה... נראה לי שכחת להתגלח היום" ! לא נעים וגם לא יקרה יותר ובטח שלא עם המברשות המעולות של חברת ANTONYM.

אז השקעתי במברשת מייקאפ של מאק בעלות 280 שח ,כביכול , במחיר כזה היתי אמורה לקבל מוצא מושלם ולא כזה שאצטרך לנקות את עצמי משיערות בכל פעם שאניח על עצמי בסיס איפור (מסתבר שזו היתה קניה גרועה) אז כן נכנס המותג המתוק הזה - אנטונים!

כן חשובה לנו איכות האיפור אבל לא פחות חשובים הם כלי העבודה . אנטונים נולד בארצות הברית והדבר שהכי אהבתי בו חוץ מאשר איכות השיער הוא שהשיער הוא 100 סינטטי  ונטול לגמריי משיער מן החיי, למי שסובלת מאלרגיות הנה הפתרון המושלם.



שאלתי את עצמי מה פירוש השם של המותג ונענתי שהפירוש הוא: דבר והיפוכו. מעבר למברשות אנטונים משווקת גם מוצרי איפור , כמובן עם התחשבות מלאה בצרכי העור ובצרכי כדור הארץ (גם בעלי לחיים) והכל מינרלי וטבעי.



קבלתי להתנסות 3 סוגי מברשות מן המגוון הרחב: מברשת לליפסטיק,מברשת צלליות בעלת מבנה מושלם אשר מאפשרת להניח את הפיגמנט בצורה נבנית עד לקבלת המראה הרצוי. מברשת טשטוש עפרונות שעוזרת למראה מעושן ועושה פלאים לעפרונות רכים ומברשת פודרה שמפדרת את עורי בצורה מושלמת וללא שיערות מיותרות על הפנים בגמר האיפור. שלושתן היו מעולות לי, אם כי במברשת הליפסטיק אני משתמשת פחות כי אני אוהבת לשים אותו ישר מן האריזה. 



המוצר הבא שאני זוממת עליו היא כמובן מברשת הקבוקי להנחת בסיס האיפור, אני בטוחה שהיא תחליף את מברשת המאק בהצלחה רבה.



אז איפה אפשר לרכוש את המברשות האלו?
 באתר גלוסיבוקס
באתר כל פרפיום וגלאם גורו
בנוסף אצל קוסמטיקאיות ובבתי מרקחת נבחרים


2 תגובות: