יום ראשון, 1 בספטמבר 2013

על בשמים וחגים

בכל פעם שמתקרבים החגים הפרסומות בטלויזיה הופכות לריחניות ביותר. בשמים מכל מיני סוגים לגברים ולנשים , כנראה שאנחנו אוהבות להתחדש בניחוחות חדשים לקראת החגים וגם לפנק במתנות מהסוג הזה את הסובבים אותנו. ליקטטי עבורכן את הבשמים שאני הכי אהבתי לקראת השנה החדשה. כמובן שבחרתי בריחות שאני מחוברת אליהם יותר, הריחות הפירחוניים והרעננים, אלו שתפסו לי את האף וגרמו לי להפליג בדמיון לחופשה חלומית אותה כנראה לא אוכל להגשים בזמן הקרוב :( לפחות להריח אותה אני אוכל 

בשמים לנשים:
הראשון והאהוב עליי מכל : REVE של ואן קליף
בקבוק עדין שמכיל בתוכו נוזל ורדרד ועדין , ריח עדין ,נשי, ניחוח פירחוני ורך שהתחשק לי להתיז על על עצמי בכל זמן ביום. פירוש המילה REVE בצרפתית הוא "חלום" כמו שאמרתי הריח הוא באמת חלומי כזה שגורם לי להפליג למחשבות על החופשה הבאה שלי . אחד המעולים שידעה קלוקציית הבשמים שלי. 199-249 שקלים


במקום השני : L'EAU JOLIE של לוליטה למפיקה
ניחוח קצת פחות עדין ויותר דומיננטי, יש אומרים חזק מידיי אבל דווקא התחברתי אליו מאוד . הוא מאוד פרחוני ונשי הבקבוק מיוחד במינו ושילוב הצבעים : סגלגל וזהב מושך מאוד את העיין. בושם מפתה כמו פרי אסור וכך גם עיצוב הבקבוק. מעורר חושים, ניחוח שקשה לעמוד בפניו. 149 שקלים מחיר השקה ולכן כדאי לרוץ לקנות עכשיו לפני המחירו יזנק ל464 שקלים.


בשמים לגברים:
שני הבשמים הבאים נוסו על בעלי ושניהם קבלו ציון של 100! כמובן שאותם בשמים עברו גם את אישורי. 

הראשון הוא "מרצדס" של מרצדס בנץ. כן חברת המכוניות הוציאה מוצר קצת נגיש יותר מהמכונית עצמה והוא בושם. הניחוח הוא גברי ביותר ומיוחד.  מתאים לגבר שבטוח בעצמו ומבין איכות, גבר כריזמתי ודומיננטי. עיצוב הבקבוק הוא עיצוב נקי וגברי בשילוב של צבע כסף ושחור, ניחוח פירותי ופרחוני אבל עם תווים מאוד גבריים. ניתן להשיג אותו רק בסוכנויות מרצדס ומחירו בין 200-435 שקלים. אחד הבשמים הטובים לגבר על פי דעתי האישית. שווה להתאמץ ולהגיע לאחת מהסוכנויות כי כל אחד צריך מרצדס בבית.

הבושם השני הוא מון בלאן LEGEND INTENSE
שוב ניחוח גברי מאוד , התברג לאחד מתוך חמשת הבשמים הנמכרים בישראל. אלגנטי ומתוחכם, חם וחושני, עיצוב הבקבוק בשילוב צבע כסף ושחור גם כן. לבושם הזה יש נוכחות גבוהה מאוד וקשה לפספס אותו ואת היוקרתיות שהוא משדר. בושם עם תווים מפולפלים וחמים, שילוב של עוצמה וניגוד, חתימה בלתי נשכחת. לדבריי בעלי: "אחד החזקים"
361-521 שקלים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה