יום ראשון, 10 בפברואר 2013

המסע שלי לעולם של SACK'S

כבר עם הכניסה לשואו רום של SACK'S עפפה אותי חמימות נעימה מהולה בריח של פריחת הדרים כזו שמדגדגת באף עם סוף החורף ובתחילת האביב, הצבעים היו כל כך מזמינים ומרגיעים, פסטלים, כחולים על כל גווניהם, צבעי ניוד וגווני חול. המון הדפסים ממסעות עולם ובדים איכותיים ונעימים כתמיד !
ההשראה היא עולם הLUXURY  והמראה הוא ללא ספק ברובו רומנטי , בדיוק כפי שאני אוהבת ובעיני הכי מאפיין את עונת האביב כי כשלא קר לי מידי או חם לי מידיי ופשוט נעים לי ואני רגועה אני יכולה להתפנות לרומנטיקה .
המותג לא מפתיע אותי , מאז ומתמיד הוא זכור אצלי כמותג איכותי ושונה ממותגים אחרים פופולרים בשוק, יש לי לא מעט SACK'S בארון והפריטים משמשים אותי אפילו למספר עונות בכיף מבלי לאבד צבע או צורה פשוט כייף ללבוש אותם בכל פעם מחדש בגלל איכות הבדים , הכותנה, הפשתן והמשי.
לאביב הזה אנחנו נכנסות שוב עם הגזרות הרפויות והמשוחררות על הגוף, ישנם אפילו מכנסי כותנה מודפסים על גבול מכנסי הפיג'מה הן מאוד יפות ויותר מזה הכי נוחות בעולם עם טישרט לבנה וג'קט קליל.
גם העונה הזו אני רואה שאני וSACK'S הולכים להיות שוב חברים טובים מאוד !








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה