יום שלישי, 12 בפברואר 2013

השעה לאוהבים

14.2.13 חג הוולנטיינס השנתי ! אם לא מספיק לנו ט"ו באב לאהוב , קחו עוד יום . כמה שבועות לפני היום המתוק הזה המוח כבר מתחיל לעבוד שעות נוספות על מנת להספיק לחשוב על מתנה מקורית בשבילו ומתנה מקורית בשבילי ואולי גם משהו בשביל שנינו, למה לא? בעקרון, יש לי הכל אבל כמו כל פשניסטה ממוצעת לא יזיק לי עוד מכל דבר . אה.... יש דבר שאין לי , שעון ! והאמת כבר שנים לא הלכתי עם אחד כזה  (הספיקה לי השעה בסלולר )אז לדעתי זו המתנה שאבחר לעצמי הפעם. ולא סתם שעון, שעון מוזהב בסגנון וינטאג' , איך שראיתי נדלקתי! 

אז מה אתן אומרות עליו? מצאתי אותו באתר המדליק 1ITEM אתר אופנה מדליק והמחירים בריצפה ! אבל ב14.2.13 השעון הזהוב הזה ימכר בהנחה מיוחד לכבוד האהבה  ובמקום 79 שח הוא יימכר רק ב65 שח . המלאי שלו אוזל כל כך מהר שכדאי לי למהר

אם גם אתן רוצות אותו תוכלו להיכנס לאתר של 1ITEM

קבלו קישור:


ויש לי הרגשה שהוא לא הדבר היחיד שתשימו לכן בסל באותו היום כי המון מהפריטים באתר יקבלו הנחות מיוחדות ליום המיוחד הזה

עוד הצעה מעניינת ומפנקת והפעם עבור שניכם היא ההצעה של המלון ברחוב רוטשילד ת"א:

"THE ROTCHILD HOTEL" מלון מדהים ביופיו ומפנק במיוחד . לכבוד הוולנטיינס הם מציעים את ההצעה הבאה: בין התאריכים 14.2.13-16.2.13 הזמינו חדר ללילה במלון ותהינו מ"חבילת וולנטיינס" הכוללת קוקטייל לזוג וקינוח פבלובת שוקולד זוגי בלאונג' המלון . יותר מתוק ומפנק מזה לא יכול להיות ! כך תבלו לילה רומנטי ומדהים במרכז העניינים של תל אביב בשדרה היפה ביותר בתל אביב ובאחד ממלונות הבוטיק השווים ביותר בת"א.
אני ממש לא הייתי מתנגדת אפילו שאני גרה בדיוק ברחוב המקביל !
אם בא לכם לראות את המלון מקרוב קבלו קישור:


טלפון להזמנות 03-9578888




יום אהבה שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה