יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

אם זה מריח כמו חורף, זה חייב להיות חורף


על מדף הבישום שלי מגוון רב של בשמים, הזכרתי לא פעם שאני חובבת יותר את הבשמים הקלילים והפראשים אבל בעונת החורף אני פתוחה גם למתוקים והפירותיים יותר. להיכנס לסופר פארם מול הבית שלי זה סוג של בריחה מן המציאות, כניסה לתוך עולם ריחות שלעיתים מבלבל. המדפים גדושים בבשמים חדשים שיצאו ממש עכשיו לעונת החורף וגם בבשמים הטובים והישנים ששום דבר לא יחליף אותם.
כשנגמר לי בושם שאהבתי תמיד יש את ההתלבטות אם לקנות אותו שוב ולהיות נאמנה או לחדש במשהו שעוד לא ביקר במדף, אז לפעמים אני קונה בשנית ולפעמים מחדש בניחוח חדש.
כשהייתי קטנה הייתי אספנית של בקבוקי בושם שנגמרו, אז כמובן היה לי את הקלאסיקות שהיו לכולכן כמו, אניס אניס, קבוטין , סמסארה , אמאריג' וכן גם את דבי גיבסון שהיתה אז שוס לא קטן.לרוב אם זכרוני אינו מטעני הריחות היו אז יותר כבדים מתוקים ופחות פראשים לכן התאימו יותר לעונת החורף. את הדבי גיבסון שלי שמרתי לאירועים מיוחדים ,מסיבות כיתה ואירועי סיום למיניהם הקבוטין היה היומיומי
שלי. לדעתי חלק מהבשמים הללו כבר מאוד קשה למצוא על המדפים בפארמים מאחר והכל כל כך התחדש ויש כל כך הרבה שפע.
האחד שאני מכורה לו, אהבתי וכנראה תמיד אוהב זה המים הכחולים של דוידוף. הבושם הזה הוא בדיוק מה שאני אוהבת הוא גם פראשי וגם מתקתק ביחד ומשאיר אחריו ניחוח של רעננות שלא עוברת כל היום. כן גם הוא ממש ישן אני זוכרת שלראשונה נחשפתי אליו עוד לפני הצבא כשהרחתי אותו על חברה ומיד קניתי הוא הסתיים כבר מזמן והרגשתי צורך לקנות אותו מחדש דווקא עכשיו וזה מה שעשיתי.
הכוכבים שלי החורף אם כן הם הדווידוף, הקלואה והברברי העטוף בבד משובץ ואלגנטי.


כמה טיפים בתחום הבישום:
המקומות שכדאי להתיז את הבושם הם המקומות בהם מורגש הדופק כמו מאחורי האוזניים, סביב הטבור ובחלק האחורי של שורש כף היד. באמצעות הדופק הבושם משתחרר לאוויר במקצבים קבועים

בחורף השתדלו להתבשם באו דה פרפיום שהוא דומיננטי יותר מאו דה טואלט ומחזיק מעמד לזמן רב יותר 

אם רוצים להעצים את הריח יש להשתמש בקרם גוף או דאודורנט מאותו הסוג 

כדי ליצור חותם אישי אפשר לשלב בו בזמן כמה סוגים של בשמים וליצור ניחוח חד פעמי ואישי


הנוסטלגיים:





חדשים ואהובים:



והכי חשוב תמיד תריחו טוב, אל תעמיסו , ותקפצו לבקר בסופר פארם מבטיחה לכן חווית ניחוחות שתלווה אתכן למשך כל החורף !
ספרו לי לאיזה בושם אתן מכורות ולא יכולות להחליף ?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה