יום חמישי, 6 בדצמבר 2012

אויר הרים צלול כבושם


מונט מלאנק בצרפתית או מונטה ביאנקו באיטלקית ההר הכי הגבוה במערב אירופה בחורף פסגותיו מושלגות . חלקו האחד בצרפת וחלקו השני באיטליה, אויש כמה הייתי  רוצה להיות עכשיו באחד משתי המדינות אלו, לנשום את האוויר האירופאי הקר ולשטוף את העיניים בתפאורת חג המולד הבא עלינו לטובה, הרצון להיות באחת ממדינות אירופה מדגדג לי בכל שנה בעונה הזו ואני אפילו מוכנה לסבול את הקור החודר של אירופה רק כדיי להרגיש את האווירה המיוחדת שוב ושוב כזאת אני! סימנתי וי על פריס ועל מספר מקומות באיטליה והיעד הבא כנראה יהיה ברלין ! 
לאוירת חג המולד מצטרפים ניחוחות חדשים, ניחוחות של חורף של קור, ניחוחות אלגנטים יוקרתיים, קלאסים ובעלי עוצמה והבושם הזה הוא עולם שלם של אסוציאציות חורף. המתיקות שלו הפרותיות שלו, הפרחים . הבושם החדש של MONT BLANC-LEGEND POUR FEMME הוא בדיוק בשבילי לעונה הזו בשנה כי בקיץ אני מתחברת יותר לריחות הלימונים והפראשיים . לLEGEND יש נוכחות שקשה לפספס, ארומה חד פעמית ועמידות גבוהה לאורך כל היום! ועוד לא דיברתי על האריזה המהממת. הבקבוק השקוף בצורת הכוכב שבתוכו נוזל ורדרד ושקוף הוא החבר החדש שלי לחורף 2013. אני מאוד אוהבת לגוון בבשמים ויש לי רבים מהם מכל מיני סגנונות ומותגים, לתקופה אני נוטשת את חלקם לטובת אחרים ואז חוזרת לישנים והטובים.







פירוט המרכיבים:
אגס,תפוז,שושנת העמקים,יסמין,מושק,וניל,עץ הארז הלבן

המחיר בין 380-535 שח תכולה בין 50-75 מ"ל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה