יום ראשון, 1 ביולי 2012

שתי בלוגריות ובוטיק מעצבים אחד...

את דיזינגוף סנטר אני מאוד אוהבת ללכת לאיבוד בין הקומות והמעברים סוג של טיול אל הלא נודע. מתחם "בוטיק המעצבים" שנמצא בין בנין אחד של הסנטר לבניין השני ,קורץ לי במיוחד,אסופה של מעצבי אופנה ואקססוריז מכל הסוגים והמינים ,מתחם שצועק "שיק זה פה".
לפני מספר ימים הוזמנתי לארוע כייפי במיוחד מפגש של בלוגריות מדליקות ומתחם מעצבים מדליק שהוליד ערב סטייליסטי ביותר. בין המעצבות תוכלנה למצוא את שיל,HANEY B , נעמה קמלו, לינדה -SCELLE,תכשיטים של מיכל בן עמי ועוד טובים ורבים.
בשיטוט בין עשרות הפריטים משכה את תשומת ליבי חולצה אדומה שקפקפה עם נקודות לבנות ,ניגשתי והתחלתי לפשפש זו היתה חולצה בעיצובה של לינדה בעלת המותג SCELLE הפריטים של לינדה מצאו חן בעיני מאוד ועוד שמחתי להתבשר שהיא פתחה בימים אלו סטודיו חדש ברחוב גרוזנברג 27 , המון שמלות,חולצות,גופיות בבדים נוחים ובגזרות מחמיאות ביותר,לינדה בעצמה מעצבת מתוקה שתתן לך שירות ותנחה אותך לבחור את הגזרות שהכי מתאימות לך,טווח המידות רחב 38-44 הפריטים הם פריטי קז'ואל וגם שמלות ערב מחמיאות ביותר,השירות חם ולבבי,מה צריך יותר מזה??.
שרונה חברתי הטובה ובעלת הבלוג המדהים PHOTO.FASHION.PASSION בחרה לעצמה את השמלה הכחולה עם כפתורי הזהב,טוב, אין ספק שהיא נראתה בה מליון דולר. אז אחרי שהתיפייפנו עם האיפור של MAC ועיצוב השיער של תלמידי בית הספר לספרות של "אבי פדידה" פסענו לעבר מוקד הצילום של בוגרי בית הספר לצילום "דרך צילום" וזה מה שיצא....

שתי בלוגריות ובוטיק מעצבים אחד

שרונה לFOTO.FASHION.PASSION ואני


לינדה  מעצבת המותג SCELLE בשמלת ערב סקסית


עוד פריטים מקולקצית הקיץ של
SCELLE
הסטודיו של לינדה:
רחוב גרוזנברג 27 תל אביב
10.00-17.00
בתאום מראש 0528507733


אז מה אתן חושבות על בוטיק המעצבים?




5 תגובות:

  1. החולצה האדומה ממש יפה

    השבמחק
  2. אני תמיד מוצאת משהו בבוטיק המעצבים יש שם דברים מאוד מיוחדים

    השבמחק
    תשובות
    1. הדס, מזמינה אותך לגשת לפריטים של לינדה מהמותג CELLE החולצה האדומה שלי משם ויש שם דברים ממש יפים

      מחק