יום שלישי, 24 ביולי 2012

על טבעת אחת ושרשרת אחת...

בארון הבגדים והאקססוריז שלי תמצאו שילוב של פריטים שנקנו בזול ופריטים שנקנו במחיר יקר, ככה אני אוהבת לגוון ולא נעולה על כיוון אחד ויחיד. מאחר ואני למודת ניסיון וכנראה כבר שוטטתי הרבה בחנויות העיר היקרות והפחות יקרות, אני מוצאת את עצמי מספר לא מבוטל של פעמים רואה משהו שאני אוהבת ובאותו הרגע יודעת גם איפה אני אוכל למצוא אותו קצת יותר בזול (ולפעמים גם הרבה בזול). ועל כך סיפור "השרשרת" כמו שכולן כבר יודעות טרנד השרשראות המסיביות כבר איתנו לא מעט זמן, פעם לא הייתי מעזה, היום אני יודעת שהן משדרגות כל הופעה ואפילו הפשוטה שבפשוטות, בקיצור השרשרת המסיבית היא התוספת שתופסת בעיני הרבה יותר מאלו העדינות.


אז סיפור שהיה כך היה: אחר צהריים חם ולח ברחוב שנקין עמוס האבק ועבודות בבניה שוטטתי לי עם אחת מחברותי בין החנויות המועטות שנשארו שם שפתאום תפסה את עיניי שרשרת מהממת -טיפות אבנים שחורות בשילוב עם כסף שהיתי חייבת לעצמי והמחיר? 150 שקלים באחת החנויות (לא רשת) בשנקין. לא שהמחיר כזה מוגזם אבל מההכרות שלי עם הנפשות הפועלות ,מספר צעדים במורד הרחוב יביאו אותי לדוכן שבו סביר להניח שאמצא את אותה השרשרת בחצי מחיר. וכך היה ... אבל לא בחצי מחיר אלה בפחות מחצי מחיר ,מאמינות??? אם כן השרשרת היפה שלי חיכתה לי שם במחיר של 30 שקלים בלבד (ותחשבו שהמוכר עוד מרוויח עליי כן..) 
איפה? שוק הכרמל כמה צעדים פנימה מכיוון אלנבי אתן שם! שווה ביקור .

החלטתי להתחדש בה כשהוזמנתי לחתונה במקום מדהים ביפו "בית על הים"  ענדתי אותה עם שמלת שיפון בצבע ניוד ונעלי עקב שחורות של חברת בי יוניק. על יד אחת את טבעת האירוסין שלי וטבעת הנישואין שלי וביד השניה את הטבעת המהממת שלי שנקנתה לי על ידי בעלי בזמן ירח הדבש בפירנצה על גשר שנקרא "פונטה ואקיו" ומאופיין בחנויות זהב רבות. שרשרת זהב ואבנים טובות בצבע בורדו ,נראית וינטאג' אורגינל ועלתה 500 יורו (לא זול אבל לכל החיים)

והנה התמונות









אין כמו יפו בלילות
ואין כמו איטליה כמובן -גשר פונטה ואקיו -פירנצה. גן עדן לחובבי תכשיטים
ועד שתהיה לי מצלמה נורמלית אגיד תודה לאינסטגרם על התמונות...
איפה אתן אוהבות לקנות את האקססוריז שלכן??? כל תגובה תתקבל בברכה :)

3 תגובות:

  1. מזל שיש לי אותך בחיים שלי, לדעת לקנות בזול זה מומחיות בפני עצמה. מחכה לעוד המלצות על פנינות תל אביביות כאלה.

    השבמחק
  2. ברור תמר, הכי כייף ללמוד אחת מהשניה איפה ? איך? כמה? ולמה...
    אני אוהבת לתת המלצות וכולן מהנסיון האישי שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. יש לך בלוג מקסים, תודה על הטיפים

      מחק