יום שבת, 1 ביולי 2017

טעימות טעימות אצל סימונצ'ו

שבוע שעבר היה לי בוקר טעים במיוחד לקראת יום הולדת שנה (אמאלה) של יונתן ואני מתחילה להתארגן על חגיגות הארוע. מן הסתם וללא ספק יום ההולדת אותו אני מתכוונת לחגוג ליונתן הוא יומלדת על טהרת הטבעונות 

בתוכנית: בראנצ' מפנק עם שלל מטעמים מן הצומח. המגוון עצום והאפשרויות מרובות , מן הסתם לא אספיק להכין הכל לבד מפאת חוסר זמן בשל זאטוט שדורש סוג של 100 אחוז מהזמן הפנוי שלי ולכן החלטתי שחלק מהאוכל אני אקנה.

פשפוש באינטרנט וכמה פוסטים בקבוצות טבעוניות הביאו אותי להכיר את סימונה ווילר בעלת מותג הקונדיטוריה האפייה "סימונצ'ו" . צילומי העוגות והקישים גרמו לי להזיל ריר והתחלתי לברר לגביי האפשרויות העומדות בפניי . שיחת טלפון אחת וקבלתי המון פרטים שרק משכו אותי עוד יותר המשכנו להתכתב בפייס כשלפתע סימונה שואלת: " תרצי לטעום?" אני: אה..... ברור !!! לא חלפו יותר מידיי ימים וכבר תאמנו מועד טעימות על קפה בביתה של סימונה בנווה צדק, החוויה היתה מושלמת, ישבנו סביב שולחן עגול וטעמנו מכל מה שרק אפשר והתענגנו על כל ביס וביס.  לא יכלתי שלא להתעניין באיך הכל התחיל ? ובאיפה היא מכינה את כל הטוב הזה והיא סיפרה ועשתה לי סיור מודרך בביתה שלה ובמטבח שבו הכל מתרחש

במטבח של סימונה הכל מתרחש , מזווה גדול בחומרי גלם לא פחות ממעולים באיכות גבוהה מאוד מה שמסביר גם את טעם המאפים , ללא ספק נדיר.











אז מה טעמנו

טארט שוקולד נוגט ואגוזי לוז לצד קפה משובח



טארט וניל ופירות יער:




עוגת גבינה ושוקולד:



מצד שמאל למעלה עוגת רואו שוקולד ופירות יער:



קראנ'צ שמרים ושוקולד:



טארט פקאן:



ובגזרת המלוחים נטעמו 2 קישים מדהימים:

קיש ברוקולי
וקיש בטטה ופסטו




אז בואו נדבר רגע על מחירים. המחירים סבירים ביותר לנוכח העובדה שבדקתי מספר מקומות תמורה הולמת ביותר לתשלום. את כל העוגות ניתן להזמין ולקבל במשלוח או פשוט להגיע לקחת דרך האתרים הבאים:

http://www.simonchucakes.com/contact

וגם

https://vegamarket.co.il/store/simonchucakes/

לסיכום כבר מזמן לא יצא לי להתקל בקונדיטוריה טבעונית כל כך איכותית, השוס האמיתי הוא שבאמת אפשר לטעום את העוגות לפני קניה ובכך לחסוך אכזבות מיותרות ויצא לי להתאכזב כבר כמה פעמים דווקא מקונדיטורית טבעוניות מפורסמות בתל אביב. הבעיה העיקרית שנתקלתי בה היא היכולת לבחור מבין כל העוגות והמאפים כי אני פשוט רוצה את הכל ועכשיו אז לוקחת לעצמי כמה ימים לחשוב מה הולך להיות על שולחן המתוקים ביומולדת של יונתן שלי בעוד כשבועיים.

סימונה , תודה על בוקר משובח והזכות להכיר אותך מקרוב.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה