יום ראשון, 13 במרץ 2016

הבלוג מתרחב יחד איתי

חדר ארונות נולד לפני מספר שנים מתוך תשוקה ואהבה לאופנה ,סגנון חיים ומה שביניהם. חלפו לו הזמן והגיע הזמן להרחיב את המשפחה ואיתה גם את תחומי העניין של הבלוג. לכן החלטתי לפתוח תחום חדש אשר יעסוק בנושא שעד לפני כמה חודשים לא יהיה אפילו בלקסיקון שלי ואני עדיין דיי בהכחשה ובפחדים אבל אולי עם הכתיבה הכל ישתחרר (או שלא).

הנה זה בא תחום ההריון הלידה וההורות.

ובתמונה זו אני שמתחילה להתנפח ונפרדת לשלום מחצי מלתחה ומהדירה התל אביבית שלי זו עם הרצפות המצוירות והתקרות הגבוהות לטובת משהו קצת יותר מרווח ומשפחתי. בתקווה לחזור לגזרה מהר וגם לעיר האהובה עליי.

רק שמישהו שם למעלה ייתן לי כוח להתמודד עם מה שמצפה לי בצורה טובה והגיונית. כן עם שניי זכרים בבטן אפשר לומר שאני סוגרת את הבסטה עכשיו רק נשאר לחפש להם כלות. אנחנו הופכים למשפחה של 5 נפשות . 2 הורים 3 חתולות ו2 בנים .





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה