יום שלישי, 1 בדצמבר 2015

ליקר מעוצב וחלומות על חג המולד

בקבוק ליקר שהתחפש לנמר, מה עוד יכולתי לבקש?! החתולות בבית הסתקרנו וגם אני , בכל שנה בדיוק בעונה הזו אני מתחילה לפנטז על עצמי מתהלכת ברחובות מושלגים לצלילי מוזיקה מאוד מסוימת כשמסביבי חלונות ראווה מקושטים בירוק ואדום, עצי אשוח ואורות בכל פינה , בקיצור אני חולמת על אירופה.

ואיזה עונה מתאימה יותר ללגימה של ליקר משובח מחופש לנמר שעוצב במיוחד על ידי מעצב העל רוברטו קוואלי, אז BRING IT ON כמובן. 


 מדובר במהדורה מוגבלת של אחד הליקרים המפורסמים בעולם  Disaronno wears Cavalli שואב את ההשראה שלו מקולקציית 2015 של קוואלי. עיצוב הבקבוק שבחר השנה קוואלי הושפע מעולם התת ימי הקסום ומהמקומות האקזוטיים ביותר כמו ספארי. הבקבוק עטוף בהדפסי חיות בסגנון מנומר (חום ולבן) כיאה לחתימתו המוכרת של קוואלי- המנומרת.
פרויקט Disaronno Icon מתקיים השנה בפעם השלישית, לאחר שותפויות עבר עם מותגי האופנה ורסאצ'ה ומוסקינו. בשנה שעברה חבר המותג לבית האופנה היוקרתי ורסאצ'ה, שעיצב בקבוק ייחודי בסגנון איטלקי קלאסי.
דיסרונו חברה ל F4D-  Fashion for development, ארגון השייך לאו"ם ומטרתו חופש ובחירה לנשים באפריקה. הודות לתרומה, מספר מעצבים צעירים ועולים בתעשייה יוכלו ליצור קולקצייה יחד עם יצרנים מקומיים. המטרה העיקרית היא יצירת מקומות עבודה ושיפור תנאי המחייה של נשים צעירות באפריקה.
ניתן להשיג את הבקבוק בחנויות היין והאלכוהול המובחרות החל מתחילת נובמבר
700 מ"ל, 28% אלכוהול. מחיר מומלץ לצרכן – 120 ₪.

דיסרונו הוא אמרטו ונחשב לאחד מהליקרים המפורסמים והגדולים בעולם. בתוך שמן שמופק מגרעיני משמשים משרים, קרמל, סוכר, תמצית טהורה וסודית שמופקת מ-17 מיני צמחים ופירות שונים ואלכוהול טהור. בתהליך מיוחד במינו זה הופך דיסרונו למלא גוף, ארומטי ועשיר במידה שאיננה ניתנת לחיקוי.

אז מה עשיתי איתו?

הכנסתי עוגת שוקולד מצופה בפתיתי קוקוס שיזכירו לי את פתיתי השלג של אירופה והוספתי בתוך הבלילה 2 כפות של הליקר, אפשר גם יותר בשביל לחזק את טעם. יצא יאמי יאמי !!




את המתכון המעולה לקחת מהבלוג המצויין הזה, ושידרגתי אותה עם הליקר והקוקוס .יש בה סוד קטן שעושה את כל ההבדל והעוגה רכה ונימוחה. 

ובינתיים אני אמשיך לחלום על אירופה :)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה