יום ראשון, 12 באפריל 2015

שמלת סלט פירות

אז לכמה ימים הגיע לפה הקיץ או לפחות האביב ואני כבר נשמתי לרווחה ואז הוא שוב חזר, הברד, הקור והגשם. אולי שמחתי מוקדם מידיי , כבר עלה לי לראש הרעיון של החלפת משמרות בארון אז מזל שחיכיתי. ובכל זאת , לפני זמן לא רב רכשתי לעצמי פריט מהמם לקיץ אשר גם יזכה בתואר "ההחלטה המהירה בחיים" כי לקח לי בדיוק 3 דקות להגיד או קי אני רוצה אותה ! היא קרצה אליי מבין כל השמלות הגזרה היתה מושלמת, הצבעים היו שמחים והאננס הו... האננס ! כבר הרבה זמן אני רוצה לשים על עצמי משהו עם הדפס של אננס, אז הנה אננס ועוד כמה פירות . אם אני אשים אותה עם כפכפים היא לגמרי קז'ואל אבל עם עקבים היא לגמרי חתונת צהריים.

משום מה אני בזמן האחרון מוצאת יותר ויותר בדים וגזרות בוינטג' שאני מתחברת אליהם . אולי הייתי צריכה להוילד בתקופה אחרת, קצת פחות סינטטית והרבה יותר רומנטית .











שמלה: "רק שניה" שנקין 36, תל אביב 
תיק צהוב : "מדוזה"
נעליים: "פרימארק" , וינה 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה