יום ראשון, 21 בדצמבר 2014

תותים וכוכבים

אני אוהבת למלא את ארון הבשמים שלי בכאלו שאני יודעת שאוכל להשתמש בהם בכל עונה ועונה ולכל מטרה. מתחברת בעיקר לריחות פרחוניים ורעננים ופחות למתוקים והחזקים.
לכן אני שמחה להוסיף לנבחרת שלי את הבושם החדש של המותג המדליק "MOSCHINO" הבושם STARS. בפעם הראשונה שהרחתי אותו הוא שידר עבורי חוזק ,יוקרה ועוצמה יחד עם עדינות ורוגע.



בקבוק זהוב בעל פקק מנצח שלי באופן אישי עושה אסוציאציה של פסל החירות משום מה :) אבל הוא בעצם זר של כוכבים כמו קבוצת הכוכבים של קסיופיאה, מתגאה ביופי ללא תחרות, בהירות וזוהר שטרם נראתה. הקסם המתפרץ של אתרוג וגרניטה נפתח כהילה וממלא את השמיים בעלי כותרת.





המנגינה של האדמונית רוקדת בחושניות עם פרחי התפוז הזהוב. מושכים את עלי הכותרת של היסמין בקריצה. התווים היבשים בבסיס של עץ האמברוקסן ועצים מרחפים מעניקים אושר ועליזות לניחוח הנשי.

תווי הבושם העיקריים:
תו עליון: אתרוג, ורדים של מאי ואדמונית.       
תו הלב: שושן העמק, פרחי תפוז ועלי כותרת של יסמין.  
תו הבסיס: עצי סחף לבנים, אמרובקסן.





מחיר הבושם מוסקינו STARS e.d.p 249 ₪ לתכולת 50 מ"ל
ו-349 ₪ לתכולת 100 מ"ל.
 

את הבושם ניתן להשיג ברשת סופר פארם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה