יום ראשון, 23 בנובמבר 2014

כעבור 3 שנים חזרנו לשם

איטליה זה תמיד טוב, לא משנה מתי למה וכמה. תגידו לי בואי אני באה! הפעם נסענו ל4 ימים (אוף זה אף פעם לא מספיק) קצת פחות שופינג, קצת יותר מנוחה, אוכל וגשם. הטיסה היתה נוחה ואפילו ישנתי כי המטוס לא היה מלא. המלון היה עוצר נשימה כמו הנופים, היין והאוכל לא הפסיקו ! אין על צפון איטליה.

כמה פרטים כללים:

טסנו בטיסת אל על למילנו ומשם לקחנו רכב ונסענו שעתיים על המלון 

המלון בו שהינו נמצא בפיסקיירה דל גארדה: http://www.lealidelfrassino.it/
מלון מצויין אבל מחייב השכרת רכב כי הוא מבודד ולא נגיש תחבורה ציבורית

שאתם מבקשים סלט במסעדה אל תצפו שיגיע עם רוטב אז עדיף שתוותרו עליו מראש ולכו על פסטה או פיצה.

יקח לי כמה זמן להתאושש מהיופי והטעים שהיה לי 




 מימין מה שרואים שרק נכנסים לאוטו ומתחילים ליסוע, משמאל ארוחת הבוקר במלון

 מימין נקודת תצפית מהמלון,משמאל שלכת בעיירה בורגטו

 מימין אני עם נעליים של שני בר בתוך דשא איטלקי ומשמאל אני בסלפי חדר במלון
 מימין נעליים רטובות מאוד על אבנים טובות מאוד ומשמאל שוב הנופים שבדרך

מימין משהו שבא לי לאכול אבל לא יודעת אם רעיל, משמאל העיירה בורגטו 
 מימין ברבורים שהגיעו לביקור , משמאל חיים הטובים


אוכל שבא למות !!
חלונות ראווה עם המון סוגים של פסטה 

מימין סוגים של פסטה שראינו ומשמאל טורטליני עם פטריות כמהין שאכלנו בבורגטו

מימין ערב טעימות יין ומשמאל ,שוקולטה ביום חורפי בוורונה


מימין קרם ברולה למות ומשאל עליי שלכת למות
מימין סתם בית ברוונה שסביב אגם קומו ומשמאל נעליי מליסה בתוך עלים צבעוניים 


מימין מחוץ לחדר במלון ומגם משמאל מחוץ לחדר במלון

מימין על כוס יין ומגזין אופנה בלובי המלון ומשאל שוב עליי שלכת



מימין וגם משמאל נופים מהחדר



מימין העיירה לציזה ומשמאל, הפלגה באגם קומו



מימין אני בהליכה ומשמאל שוב אגם קומו


נופים בהפלגה באגם קומו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה