יום שישי, 8 באוגוסט 2014

העולם של MANIA

כששאלנו את הבעלים של חברת "מאניה" המשווקת אופנה לגבר הישראלי האם יפנו באיזה שהוא שלב לקהל הנשי בארץ, התשובה היתה - לא! יש לכן מספיק!. מה שנכון נכון יש לנו הרבה לגברים לא כל כך לפחות לא כמו באירופה. חסרות פה חנויות שיתנו מענה לגבר הפחות קלאסי, מותגים עם שיק, והשפעות אירופאיות
                                                                      
בגדי "מאניה" מעוצבים ומיוצרים ברוח עדכנית, עבור הגבר הישראלי האופנתי, תוך התחשבות ועדכון שוטף בטרנדים בינלאומיים והתאמתם לאופיו ולתרבות אותה הוא צורך. מאניה מאמינה כי מרכיבי תרבות כגון: מוסיקה, קולנוע, טלוויזיה, עולם הספורט, האינטרנט וגם הרחוב, מהווים חלק בלתי נפרד משגרת חייו של קהל היעד שלה, ויותר מכך, חלק אינטגרלי מאישיותו. 

רשת האופנה מאניה משיקה בימים אלו את קולקציית סתיו חורף 2014/2015  הקולקציה מציעה מגוון של אפשרויות והתאמת לוקים החל ממראה קז'ואל יום יומי, דרך מראה טרנדי ייחודי ועד למראה פורמאלי קלאסי מחויט.
קולקציית החורף הנוכחית ממשיכה את מגמת הבדים המודפסים מקיץ 2014. ההדפסים  באים לידי ביטוי במכנסי הג'ינס, מכנסי בד,  ומגוון טופים כגון אריגים, פוטרים, טי שירטים. 
הצבעוניות שתשלוט בחורף הקרוב תשלב כחולים והאפורים לכל גווניהם. קולקציית החורף  מאופיינת בהשראת פריטי הקולג' והבייסבול שבאים לידי ביטוי בהדפסים של מספרים, פסים,כוכבים ובהשראת הרנסנס עם הדפסי פרחים ושילובי הדפסים מהמיתולוגיה.

מה אפשר למצוא במאניה:

ג'ינסים
בגזרת הג'ינסים הקולקציה נתפרה בטכניקה ייחודית בעבודת יד בשיקוף אותנטי אמיתי בחוטים ותפירה. הג'ינסים בעלי שילוב של גזירות פאצ'ים ועור. הקולקציה מעניקה אווירה של פאנק ומלאכת יד חדשנית.
בקולקציה הושם דגש מיוחד על הדיטליים העיצוביים שמעשירים את מראה הג'ינס ומבדילים אותו כגון: צבעי חוטים, כפתורים וניטים מיוחדים, דפוסים על בטנות הכיסים ושימוש בבדים מעודכנים ומלאי סטייל.
הגזרות ממשיכות להתפתח לגזרות נוספות  CARROT -גזרת  לוז   וNARROW  - גזרה צרה וישרה. בגזרות ישלוט המראה המחוספס ו"הלא גמור "'מראה קרוע ומתחתיו בדים שמציצים בצבעים ובשטיפות  שונות.

חולצות קרדיגנים וז'קטים
הפריטים בקולקציה מאופיינים במראה קולג' אמריקאי, גראנג' וספורטיבי. הצבעים הבולטים בקולקציה בגוונים כחולים אפורים, בדים שטופים, הדפסים שטופים גדולים ודהויים במוטיבים של כוכבים, פרחים, הדפסים מהמיתולוגיה ועוד... בדומה לחורף הקודם גם העונה ניתן למצוא מבחר של חולצות שרוול ארוך וסריגים, עוד בקולקציה מעילי אריג (כותנה וג'ינס), מעילי ניילון  גוון רחב של גזרות כדוגמת מעילי קפוצ'ונים בשילובי כפתורים, ומעילים ארוכים עד הברך.

הנעלה
קולקציית הנעליים מחולקת למספר קטגוריות הנעליים מעוצבות בסגנון ג'ינס גראנג' זרוק ספורטיבי, סניקרס וקלאסי.


מחירים :
69.90-549.90 שקלים

את הקולקציה  של מאניה ניתן להשיג בפריסה מלאה בכל רחבי הארץ. לבירור הסניף הקרוב לביתך:


03-5164080 או באתר החברה http://www.maniajeans.co.il/









אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה