יום ראשון, 2 במרץ 2014

גולברי וסאקס מסמנות לי שקיץ !

כשכל רשתות האופנה מתחילות להפיץ את שמועת הקיץ ההולך ומתקרב אני כבר מתחילה לפרוח. בחרתי לסקר עבורכן שני מותגים אהובים ואת מה שהם מבטיחים לנו לקיץ הקרוב, נתחיל??

SACKS
חברת סאקס בחרה להציג מראה ברוח נשית בוהמית. מראה נינוח ולא מתאמץ, מתוחכם, מראה של שכבות. אפשר למצוא בקולקציה גם קרושה,רקמות, פייטים והדפסים שונים . שמלות, קימונו,וז'קטים עם הדפסים . גופיות אריג עם הדפסים מעולמות המזרח ואפריקה בשילוב רקמות עשירות .
בגיזרת המכנסיים הבדים השולטים הם הכותנה (וטוב שכך) והספנדקס (פחות מבחינתי ) . את המכנסיים נמצא בגזרות ישרות עם כיסים, מכנסי משי רכות וקלילות, המון השראה מעולם הספורט וצבעוניות חזקה ובולטת כמו קורל,ירוק אוקיאנוס,לימון וכו'.

עוד בקולקציה ניתן למצוא גם הלבשה תחתונה סקסית במיוחד : הפריטים בקולקציה מקבלים במה מרכזית ומשלמים את הלוק כולו. גזרות דקיקות וקצרות עשויות משי ותחרות עדינות המספקות הצצה למה שמתחת לבגדים. תמיד נחמד כשאפשר להרגיש נשית גם מתחת לבגדים :)


סה"כ המראה הקייצי של סאקס לקיץ הקרוב הוא מראה נשי, רומנטי עם צבעוניות ססגונית אם כי תמיד ניתן למצוא גם את הפריטים בצבעים הקלאסיים יותר כמו אפור, שחור, ולבן.








GOLBARY
הקולקציה של גולברי לקיץ הקרוב מתאפיינת גם היא בנשיות וצבעוניות ומקבלת את השראותיה מעולם הטבע האופטימיות והעצמה הנשית. הגוונים המככבים הם גווני פסטל ובנוסף ניתן גם למצוא גוונים עזים יותר ועמוקים. בדים באיכות לא מתפשרת שמיובאים היישר מאיטליה .נגזרים ונתפרים בקפידה רבה . היום שאני מחפשת פריטי לבוש קצת יותר קלאסים מאשר בעבר אני מוצאת את עצמי קונה לא מעט בגולברי מאחר ואני מוצאת לנכון כי הגזרות שלהם והמידות שלהם הרבה יותר הגיוניות עבורי והמותג עונה על המון  מהצרכים שלי כיום - מטשטשת מה שצריך (ויש מה לטשטש) וגם מבליטה מה שצריך . 

הפעם נוספה גם קולקציית תכשיטים מעניינת ונותנת עוד טוויסט נחמד למותג. וכוללת צמידים, שרשראות משובצות אבנים,צעיפים, תיקי יום וערב,חגורות וכובעים.

מבחינת הביגוד מצאתי שם גם פריטים ליום יום וגם לערב. קולקציית הערב מאופיינת בהמון זוהר ויוקרה. הצבע השולט הוא שחור או שילובים של שחור ולבן (קלאסי כלבבי)  שמלות מקסי ומיני , סאטן מעוטר בזהב, אפליקציות ורקמות שונות .
קולקצית הקז'ואל  מאופיינת ממכנסי בייסיק המותאמים לגוף האישה הישראלית, חולצות אריג,סריג וגופיות בייסיק בצבעוניות קייצית. העולם הגזרות ניתן יהיה למצוא את גזרת הסקיני, ישרה, 7/8 וברך.  הצבעים רבים ומגוונים

קבלו כמה תמונות מתוך תצוגת האופנה והקטלוג:

















אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה