יום חמישי, 31 באוקטובר 2013

פותחת את החורף עם מוצרים חדשים ואתר קוסמטיקה אחד שאסור לפספס !

 לאחרונה יצא לי להתנסות בכמה מוצרים חדשים שהתקבלו בברכה




פנים   חלקות
Vitaminic Concentrate הוא סרום מבית "פבוניה בוטניקה",תמצית ויטמינים עשירה להחייאה ושיקום העור היבש. מעברת לזה שאני באופן אישי מאוד מחבבת את המוצרים של החברה ומשתמשת באופן קבוע בכמה וכמה מן המוצרים שלה במסגרת שיגרת הטיפוח שלי, התכשיר הזה נמצא בעיניי כמאוד מיוחד.
בכל שנה בערך בתקופה זו עור הפנים שלי מתחיל לקבל סימני יובש והסרום הזה הוא תכשיר מצויין עבורי לפתרון הבעיה.
המרקם שלו הוא שמנוני אך נספג בקלות בעור הפנים ולא משאיר תחושה לא נעימה. המוצר נוצר במיוחד לעור יבש ובוגר ומכיל אזולן המופק מפרחים וצמחים להרגעת העור, ריכוכו והחלקת קמטים וקמטוטים. ואני משתמשת בו בכל ערב לאחר ניקוי הפנים מספיקות רק מספר טיפות והעור הופך לנעים ולא יבש.
מחיר התכשיר הוא 223 שקלים ל15 מ"ל וניתן להשיגו בחנויות טבע, קוסמטיקאיות, מכוני כושר וכו.

כפות רגליים מושלמות
קרם רגליים של flexitol
הוזמן במיוחד מאתר echemist   בעלות של 20 שקלים לערך (בארץ הוא עולה מעל 50 שקלים).
לאחר עונת הקיץ וההליכה המרובה בנעלים פתוחות וכפכפים , מצאתי כי כפות הרגליים שלי ביחוד באזור העקבים סדוקות ויבשות. אף קרם לא עזר וניסיתי מספר לא מבוטל. לאחר שקבלתי המלצות מרובות ברשת בנוגע למוצר הזה החלטתי לנסות והתוצאות נפלאות.
לתכשיר הזה אומנם יש ריח רפואי (אני דווקא אוהבת J אבל הוא עושה את מה שצריך לעשות בצורה מעולה. מדובר בקרם דמוי משחה מרוכזת מאוד ויש למרוח אותו בקביעות בכל ערב לאחר המקלחת על מנת לקבל תוצאות. כבר לאחר יומיים ראיתי שהעור רך יותר והסדקים פחות מורגשים.

אבוקדו גם על הגוף
קרם גוף אבוקדו של SPA NATURAL
הכי זול שיש ואחד הנעימים על הגוף מבחינת ספיגה וריח. קבלתי אותו במתנה מחברה ונראה שכשהוא יגמר אני ארכוש לי עוד אחד כי 10 שקלים לשפורפרת של 200 מ"ל זה מחיר זול מאוד בשביל מוצר שהגוף שלי מקבל בברכה. הוא נקנה בשוק בצלאל באחד מן הדוכנים  ובהתחלה פיקפקתי ביכולות שלו בשל המחיר הזול . ניסיתי ונכון להיום הוא משמש אותי גם כקרם גוף וגם כקרם ידיים.  ככה אני .... אוהבת לשלב זול ויקר 

בית שחי ריחני
דאודורנט ספריי בריח טלק וניל של "סבון של פעם"
אם חשק בית השחי שלכם להריח כמו תינוק המוצר הזה הוא חובה בארון האמבטיה שלכן. במסגרת המסע אחר הדאודורנט המושלם אני עדיין מחפשת את זה שישרוד עליי יום עבודה שלם (9 שעות .... עד שיוחלט אחרת :) הדאודורנט המושלם הזה של סבון של פעם אכן עושה זאת בהצלחה רבה ובמהלך היום אפילו אני מריחה אותו על עצמי כמו בושם. המוצר הזה הוא מוצר מתוך סדרה חדשה של דאודורנטים שהוציאה החברה לאישה לגבר וגם לנערות, ניתן למצוא דאודורנט בצורת ספריי סטיק ורול במספר ריחות. במילה אחת - מ ו ש ל ם !

מכורות הקוסמטיקה שבינינו ישמח לשמוע את הדבר הבא...
לסיום, אתר קוסמטיקה וטיפוח חדש ומפתה שהמכורות בנינו לא יוכלו לעמוד בוhttp://www.guilty.co.il/
האתר הזה הוא חנות אונליין חדשה ופורצת דרך המאגדת בתוכה קטגוריות רבות מעולם הביוטי (בישום, טיפוח, איפור, שיער, לקים וכו') ובנוסף מביאה מוצרים יחודיים בקנה מידה בינלאומי שלא היה ניתן למצוא בארץ עד היום.
אוסף של מותגים מעולים שקשה להשיג בארץ ושנמכרים במחירים סבירים ביותר.
מה תוכלו למצוא שם?  בין השאר את המותגים הבאים
BENEFIT SMASHBOX OFRA POUL MITCHELL URBAN DECAY NARS




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה