יום שני, 8 ביולי 2013

I LOVE CLARINS

עד לפני כמה זמן הייתי הולכת לאיבוד, מה בא קודם: לחות, סרום, פריימר .....חיכיתי שמישהו יעשה לי סדר בדברים. אז תרשמי לעצמך ותשנני

ניקוי-סרום-לחות-פריימר-מייקאפ

ואם כבר סרום אז אם אפשר "דאבל סרום". חברת קלרינס השיקה לפני זמן מה סרום חדש והנה לכם תגלית. הוזמנתי להשקת המוצר בה התארח מנהל ההדרכה הראשי של החברה אשר חשף בפנינו טיפ : ניתן לערבב את הדאבל סרום החדש עם מיקאפ והמראה שמתקבל על הפנים הוא מראה קורן מואר ופשוט זוהר יותר.... לערבב סרום עם מייקאפ??? כן גם אני התפלאתי אם הוא אומר הוא בטח יודע. אז מה הוא ה"דאבל סרום" החדש : מדובר בנוסחא כפולה וחדשה . הסרום מכיל 20 תמציות צמחים המסייעים באנטי אייג'ינג, החפחתת קמטים,שיקום הזוהר וגוון העור ובנוסף פחות נקבוביות הנראות לעין . בנוסף הסרום משפר את יעילות המוצרים שנמרחים אחריו. עד פה נשמע טוב.
הריח נפלא, המרקם נעים וקליל והוא ניתן לשימוש החל מגיל 25. ומה לגביי המחיר: 499 שקלים ל30 מ"ל


לאחר ההבטחה הזו הייתי חייבת לעצמי את המוצר שכולן מדברות עליו ולא מפסיקות להלל :"שמן הלוטוס" המפורסם. הדיילת שאלה אותי מה הכי מפריע לי בעור הפנים והתוודאתי בפניה שאני רוצה שהוא יראה פחות שמנוני לאחר מספר שעות של מייקאפ. ואכן זהו תפקידו של השמן. נשמע מוזר ששמן יטפל בעור שומני אבל אלו הם העובדות בשטח! שמן הלוטוס מכווץ את הנקבוביות,מטהר ומווסת את שומן העור. מסייע במניעת אובדן לחות ומזין את העור. הריח מהמם! יש להשתמש בו בערב אחרי ניקוי הפנים ולמרוחו על עור לח בלבד מספר טיפות מספיקות בהחלט ! תענוג צרוף. הוא נקנה בביוטי סיטי בהנחה סה"כ 150 שקלים



שפתון של קלרינס רציתי לעצמי כבר מזמן ושמחתי להתנסות ב Rouge Eclat. הוא מגיע באריזה מהודרת זהובה ונמרח על השפתיים בקלילות יתרה ,הפיגמנט משגע .מבחינת עמידות ניתן לומר שהוא באופן יחסי עמיד . מחירו 167 שקלים והוא פשוט הורס. הצבע שניסיתי הוא הורוד פוקסיה (על השפתיים מתקרב לאדום ומומלץ בחום)



אחרון וחביב בהחלט מבחינתי הוא ה"עט המתקן"  עט פלאי המאיר אזורים כהים בפנים , בעצם טוש הבהרה .מגיע ב2 גוונים ונראה טוב מאוד על העור . לא שמנוני ונמרח באופן אחיד. האריזה הזהובה כמובן מזמינה ביותר . מחיר 226 שקלים


קדימה לעבודה....להימרח ולהתאפר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה