יום רביעי, 15 בפברואר 2012

its all in one


כמה אני אוהבת קרמים, בואו נאמר שאני לא יכולה בלי קרם פנים אחרי המקלחת ערב ובוקר,מידי פעם איזה פילינג, קרם עיניים, קרם שפתיים וכל עוד אלו עושים גם את פעולת האנטי אייג'ינג במקביל אז תפסתי כמה ציפורים במכה אחת. אבל מה, לפעמים אין לי זמן להתחיל בסדרה הזו כל בוקר ובאמת הייתי רוצה שיהיה לי קרם אחד שעושה כמה פעולות בבת אחת ושאני אוכל להשתמש בו לאורך כל היום ולא קרם אחד לבוקר ואחד שונה לערב.

אסתי לאודר יצאה עם בשורה חדשה לנשים כמוני, עסוקות,מטופחות קרם לחות חדש הנושא את השם Revitalizing Supreme Global Anti-Aging Crème. פטנט של אסתי לאודר. הקרם הזה מושק בימים אלו ונוכל למצוא אותו רק באירופה ובישראל, ולמה רק שם?? מחקרים שעשתה החברה גילו שהאישה האירופאית כמו גם הישראלית מחפשת בקרמים שהיא משתמשת בהן שיהיו כמה שיותר פשוטים ויכסו כמה שיותר בעיות עור.כמו כן, גם המרקם והריח חשובים מאוד ולכן גם ממדים אלו נבחנו במחקר.

במחלקת המחקר והפיתוח של אסתי לאודר יודעים שמדע הגנים הוא-הוא ה-דבר הבא, החברה חיפשה ומצאה את הגן אשר זכה לכינוי Nrf2 או כפי שקוראים לו בחברה "מאסטר סוויץ'", היות ופעולתו משפיעה לטובה וממריצה את פעילותם של עוד כ-200 גנים אחרים בגוף. הקרם מכיל מיצוי של במבוק שחור ועוד מרכיבים נפלאים שעשו רק טוב לעור שלי כשניסיתי אותו לראשונה אתמול. בשילוב עם סרום מאותה הסדרה האפקט הוא פשוט WOW

במוצר אין מקדם הגנה אבל נמצאו בו רכיבים אשר אכן מגנים מהשמש, ואם תשימי עם עצמך גם מייקאפ בעל מקדם קרינה את לגמרי מוגנת. אני אהבתי גם את הריח היוקרתי וגם את המרקם הנעים ביותר וצבע הורדרד העדין .

טופחת לעצמי על השכם , איזה כיף אני אישה אירופאית אז עד הטיול הבא באירופה (כנראה לירח הדבש) שיהיה לכן,סופ"ש נעים מטופח.



תגובה 1:

  1. קרם לחות טוב ומותאם אישית לסוג העור זה משהו שכל כך חשוב . ובאמת נורא קשה למצוא ואפשר לעבור המון עד שמגיעים לקרם שבאמת בול.

    שם:אל סבג. מייל:abcdefgh220@walla.com. בהצלחה לכולן :)

    השבמחק