יום שני, 26 באוגוסט 2013

פוסט טיפוחי למדיי

עדיין קיץ, עדיין חם ודביק, מוצאת את עצמי מתקלחת לפחות 3 פעמים ביום על מנת להרגיש קצת יותר רעננה. המזגן לא מפסיק לעבוד אפילו בלילה . אם אני מסתובבת בחוץ אני מוצאת את עצמי ממש עצבנית עד שנכנסת לחנות הקרובה או למקום הראשון הממוזג שנקרה בדרכי  ואז נרגעת . בזמן האחרון יצא לי להתנסות בכמה מוצרים שלא ניסיתי עד היום אז הנה אני משתפת אתכן ברשמים שלי 

ג'ל ניקוי של "פבוניה בוטניקה" phyto gel cleanser
  
ומי פנים ירקרקים של "קרליין"

ג'ל ניקוי הוא מוצר חובה בשגרת הטיפוח שלי בבוקר שאני קמה וגם לפני השינה אני נוהגת לנקות את הפנים משאריות הלכלוך שהצטברו ובנוסף גם משאריות האיפור בדרך הזו אני מסירה את האיפור בצורה הטובה ביותר. מה שאהבתי במוצר הזה הוא שהוא מותיר את העור שלי לח ולא מיובש לגמריי דבר שאני לא מוצאת בהמון ממוצרי הניקוי. פלוס נוסף הוא הריח העדין והנעים , יכולת ההקצפה, המוצר הוא מוצר טבעי כשאר המוצרים של החברה ומכיל מספר חומרים פעילים כגון: תמצית רוזמרין שאחראית על שיפור זרימת הדם,תמצית לימון, מרווה , תמצית אורן וכו'.

עיצוב הבקבוק לגמריי לרוחי, עיצוב מינימליסטי שמשדר ניקיון ורעננות. מצאתי כי הוא מתאים לי מאוד לעור הפנים במיוחד בקיץ שהעור יותר שומני ומבריק. מומלץ. (מחיר המוצר 198 שקלים, להשיג בחנויות טבע)

תכשיר נוסף שהוספתי לשיגרת נקיון הפנים הם מי הפנים הירקרקים האלו של חברת קרליין. אני לא נוהגת להשתמש במי פנים מתוך עצלנות ובדרך כלל מסתפקת רק בג'ל הניקוי אבל לאחרונה ושוב בשל הקיץ הרגשתי את הצורך להוסיף עוד מוצר ניקוי להשלמת התהליך ולניקוי עמוק יותר (עם חלב פנים אני עדיין לא מסתדרת ) . מי הפנים בעצם מנקים ביסודיות את עור הפנים ומגיעים אחרי ג'ל הניקוי, תפקידם להחזיר את האיזון החומצתי לעור הפנים ולהסיר את שאריות האיפור שעדיין נותרו על הפנים לפני הנחת קרם הלחות.  מי הפנים של "קרליין"  הם סדרה של 3 בקבוקים כל אחד מתאים לסוג עור אחר. הירוק מתאים לעור הפנים שלי "מעורב, שמן" , השתמשתי בצמר גפן על מנת להסיר את שאריות האיפור והלכלוך וההרגשה הייתה רעננה מאוד אני מקווה מאוד להתמיד בשגרה הזו של מי הפנים כי היא נותנת תחושה טובה 

(מחיר המוצר 79.99 שקלים , להשיג ברשתות הפארם)




לקים חדשים מבית LIFE

בתוך קופסת הלקים שלי מגוון רחב של מותגים וצבעים חלקם יקרים יותר וחלקם פחות . לק נמדד אצלי בכמה קריטריונים והנה הם לפניכן בכל מה שנוגע ללק של חברת LIFE מתוך הסדרה של הייבוש המהיר

נוחות המריחה : מריחה נוחה ביותר

חוזק הפיגמנט: חזק מאוד מספיקה אפילו שכבה אחת למי שלא בא לשים שתיים.
עמידות הצבע: עמיד מאוד לפחות לשבוע וחצי
צבעים: מגוון גדול (הסגול כחול הזה הוא אחד הצבעים החזקים)
מחיר : שווה ביותר - זול 25 שקלים
מהירות יבוש- מהר מאוד



קרם גוף ופנים מסדרת AVOJUICE של OPI

באופן כללי אני מאוד אוהבת קרמים בעלי מרקם קליל שנספגים במהירות ומותירים ריח רענן. חיפשתי המון זמן קרם בסגנון וזה ונכון להיות אחד מהמוצלחים עבורי זה הקרם הזה של OPI ומגיע במגוון ריחות פירותיים ופרחוניים. מאחר ורציתי את כל הריחות קניתי לי את האריזה המוקטנת שמכילה קצת מכל ריח כך שנמאס לי מריח אחד אני עוברת לאחר והכי חשוב הוא נספג מהר ומלחח את העור בצורה מעולה, עושה את העבודה טוב מאוד במיוחד בקיץ וגם לכפות הידיים, דבר כיפי נוסף הוא שאפשר לזרוק אחד בכל תיק בבית ככה שיהיה ליתר בטחון .
כמובן שניתן להשיג גם בבקבוקים גדולים יותר.
(120 שקלים ל6 בקבוקים ריחניים, להשיג ב"נייל סטודיו")



יום שלישי, 20 באוגוסט 2013

מוקסינים קצת אחרות

כמה דגמים תפסו את עיניי בקולקציה החדשה של CROCS ואלו בעיקר דגמיי המוקסינים. המותג שהיה מזוהה לפני מספר שנים עם נעל מחוררת אחת ויחידה התרחב מבחינה אופנתית ונותן כיום מענה טרנדי ומעודכן לכל אחת ואחד שמחפש גם נוחות וגם יופי.

חומר הקרוסלייט יחודי לחברת CROCS והם עושים בו בהחלט שימוש חכם שמעניק לנעליים מראה חדשני ואופנתי. לעונה הקרובה אפשר לראות שהחברה עשתה שימוש בהדפס מנומר והדפס זברתי (מדליק ביותר ) , שילוב צבעים מעניין, עקבי פלטפורות וסניקרס מכל מיני סוגים.

לימים הגשומים והחורפיים יותר אפשר למצוא גם מגפיים אטומות מבחוץ וחמימות ונעימות מבפנים בדיוק מה שאני מחפשת במגף טוב, כי אם תכנס לי טיפת מים בדרך מהבית לאוטובוס .... כל היום הלך לי !

שיהיה חורף חמים אופנתי ונוח !!







יום ראשון, 18 באוגוסט 2013

בעיקר ג'ינס אבל לא רק

שהייתי צעירה וחטובה הארון שלי היה מלא בג'ינסים. גזרה גבוהה, נמוכה ,פדלפון, קרעים, משופשף או שחור אין מה לעשות האופנה משתנה אבל הג'ינס נשאר שם תמיד. גם לערב וגם ליומיום המראה הוא נינוח ולא מתאמץ, סקסי או זרוק תלוי איך נבחר.

לי קופר יצאה בקולקציה חדשה לקראת סתיו חורף 2013-14, קולקציה שקצת הוציאה לי את העיניים וגרמה לי לרצות להתעטף בסריגים נעימים, וחולצות אריג ובעיקר גרמה לי לרצות להתחדש בג'ינס שמזמן לא העזתי לקנות. הגזרות נראו מחמיאות ומגוונות והבדים איכותיים למדיי. האוברול של גיל 15 חזר ובגדול ! וגם החולצות המשובצות . 

מבחינת הג'ינס -אצל הנשים נמצא בעיקר את גזרת הבויפריאנד שנכנסה לכבר לפני כמה עונות , קו מותן נמוך מראה מחוספס ואורבני. בנוסף קיימת גם גזרה בשם LOLA שהיא לוודאי גזרה מחמיאה ביותר כי יש בגי'נס סטרץ' כך שאפשר לגדול ולקטון איתו כמה שרוצים (עד גבול מסויים, אין צורך להגזים). כמובן שתמיד נמצא גם את הגזרות הקלאסיות יותר בעלות קו מותן אמצעי

כשמיששתי את הסריגים נשמתי לרווחה מאחר ואני ידועה בתור אחת שקשה לה מאוד עם בדים דוקרים וסנטטים ולכן קשה לי מאוד למצוא פריטים איכותיים במחירים נוחים. ללא ספק קולקצית החורף בארון שלי תהיה מורכבת  מכמה וכמה פרטים של LEE COOPER שילוב נכון בין איכות ומחיר .

המחירים לג'ינס לנשים נעים בין 130- 300 שקלים
ולשאר הפריטים מחירים נוחים גם כן שנעים בין 80-400 שקלים

הפריט האהוב עליי שמלת ג'ינס מגניבה בשילוב האקססורי הנכון 






יום חמישי, 15 באוגוסט 2013

ירוקים וכחולים הכי מרענן בקיץ

גוונים של כחול וירוק תמיד מזכירים לי את ריח של ים,רוגע, שמיים, ניקיון וניחוחות רעננים בדיוק כל מה שאני צריכה הקיץ הזה. והנה דוגמית מתוך הכחולים ירוקים שאני לא יכולה בלעדיהם הקיץ הזה.

1. שני גוונים מנצחים מהקולקציה הקיצית של ESSIE
האחד : rock the boat כחול צרפתי בהיר עדין ומנצנץ 
השני : neughty nautucal ירוק כחול מרין מנצנץ 
בסדרת קיץ זו קיימים 6 גוונים מרגיעים בהשראת המראות הלוהטים ביותר של הקיץ כגון: קורל, סגול, פוקסיה וירוק ליים

2. קרם רגליים מרענן ומלחח של "סבון של פעם"
צבע ירקרק, ניחוח מנטה עדין, מציל את היובש בכפות הרגליים שהגיע יחד עם החום הלוהט וההליכה בכפכפים

3. בושם בניחוח פראשי וקייצי CK SUMMER  (אני ובעלי משתמשים בו יחד) .תווים עיקריים של : מנטה,מלפפון,מי לוטוס והדרים. מושלם לשימוש יומיומי, לא כבד, חמצמץ והכי חשוב מרענן

4. נרתיק רטרו לכרטיסי ביקור (התקבל במתנה מחברה כך שאני לא         יודעת היכן נקנה)

עכשיו אפשר לקפוץ לברייכה או פשוט להישאר בבית במזגן ולעשות אמבטיה קרירה.







יום שלישי, 13 באוגוסט 2013

החורף של סאקס ספורטיבי, מחוייט ושיבטי !

כמו בכל עונה סאקס מוציאה קולקציה מיוחדת במינה ולא מתפשרת על בדים איכותיים ומיוחדים. לעונה הקרובה סאקס התמקדה בשתי מגמות עיקריות - 

קו ספורטיבי מחוייט
וקו שבטי

 הקו הספורטיבי מחוייט:
ניתן למצוא בו אלמנטים הקשורים בעולם האופנועים, עור, גופיות קעקועים. חלק נוסף בקולקציה שם דגש על המטאליות ועושה שימוש בחומרים ובדקים מבריקים וזוהרים יותר, חולצות פאייטים , חצאיות וג'קטים כסופים מראה חושני וסקסי. חלקה האחרון של הקולקציה הספורטיבית מתמקד בצבעים כמו שחור , לבן , כחול ואדום. גזרות נינוחות , קפוצ'ונים חמימים, מכנסי גומי ממשי סריגים ועליוניות




הקו השבטי:
מבחינת בדים ניתן יהיה למצוא שם בדי קטיפה, עור ומשי ומבחינת צבעים הדגש הוא על צבעים חמים יותר כגון חום שוקולד בשילוב על לבן. שילוב של גלאביות ,סריגים ושמלות בעליי אלמנטים שבטיים וכמובן אקססוריז להשלמת ההופעה.
עוד בקולקציה פריטים בעלי מראה יותר רומנטי שמשדר נקיון וזוהר אשר בא לידי ביטוי בשמלות רכות וחולצות משי מכופתרות.
פריטים אשר לוקחים השראה מתרבויות שונות בעולם. שילוב של ריקמות, בדים , צבעים כמו בורגנדי, מכנסי קטיפה ג'אקרדים, חולצות רקומות, משי וסריגים.








החורף של סאקס הולך להיות חורף נעים ללא ספק !

יום שני, 12 באוגוסט 2013

העוגיות של סבתא של מיקי שמו

תחביב האפייה מקבל תאוצה עם הספר החדש של הקונדיטור מספר אחת בישראל  - מיקי שמו.
בשבת שעברה התלוננתי על שעמום שהוביל אותי לאפיה של שטרודל תפוחים שיצא ממש מוצלח ואני חושבת שהספר החדש של מיקי שמו "אוצר העוגיות של מיקי שמו"  יוביל לשבתות פחות משעממות  ולחגים  מתוקים להפליא!

את הספר החדש של מיקי הוא מקדיש לסבתו אשר מהווה השראה עבורו והעוגיות שלה מככבות בו ובגדול. היום מיקי שמו אופה את אותן עוגיות עם ילדיו ונזכר בזיכרונות העבר כשעמד במטבח עם סבתו. תתפלאו אבל מיקי הגיע בכלל מתחום אחר לגמרי ונטש קריירה צבאית לטובת חדוות האפייה.



דיפדוף קל בספר הזה גרם לי ולבעלי להזיל ריר , הוא סגר אותו , נאנח ואמר " טוב.... יש דברים שהשתיקה יפה להם " נראה לי שבקרוב עוגיות יהיו הקטע החדש שלי במטבח. חובה לכל אוהבי קונדיטוריה באשר הם ומתנה מדהימה לחג.

עלות הספר 138 שקלים ניתן לרכוש אותו בחנויות ספרים, ברשת "שמו קונדיטוריה" (יאללה מתי סניף במרכז ת"א??) ובאתר "על השולחן"

ועכשיו אפשר לאכול עם העיניים ! כמה תמונות מיצירות הפאר של מיקי:













שטרודל תפוחים בסטייל

שבת שעברה הייתה משעממת למדיי. מצד אחד היה מתחשק לי לצאת מהבית ומהצד השני ולמרות שאני אוהבת קיץ היה חם  כל כך שרק מהמחשבה על היציאה את פתח הדלת גרמה לי להזיע. כן , תל אביב לא קלה בחודש אוגוסט. חשבון החשמל קופץ פלאים ואיתו גם חשבון המים.

אז מה עושים שמשעמם ולא רוצים לצאת את פתח הבית ולהשאר במיזוג? מבשלים או אופים.
החלטתי לבדוק מה יש במקרר ובהתאם לכך החלטתי ללכת על שטרודל תפוחים חמים כזה עם גלידת וניל איכותית בצד. זה לא פעם ראשונה שאני מכינה אותו , תמיד הוא יוצא מוצלח וגורף אחריו מחמאות ושאלות איך עשיתי? כמה ? מי ? מה? מו .  החלטתי לשתף פה את המתכון

אז ככה...


שטרודל תפוחים סטייליסטי


מצרכים:

6 תפוחים (מה שיש במקרר)
חצי כוס סוכר חום
2 חבילות סוכר וניל
רבע כוס מייפל
2 כפיות קינמון
מיץ מלימון אחד או שניים קטנים
100 גרם חמאה
1 חבילה בצק עלים מופשר ועדיין קר (לא משנה החברה אני השתמשתי במעדנות)
אבקת סוכר לקישוט
גלידת וניל איכותית
ביצה 

אופן ההכנה:
חותכים את התפוחים לקוביות (כמובן ללא הגרעינים) ושמים בקערה. מוסיפים את הסוכר החום, סוכר וניל, מייפל, קינמון, מיץ לימון ומערבבים יחד. שמים את 100 גרם החמאה בסיר וממיסים. שופכים את תכולת הקערה לסיר , מערבבים ומבשלים עד שכל הבית מריח כמו חורף ! משהו כמו 20 דקות עד שכל הטעמים מתמזגים.
מורידים מהאש ושופכים לתוך מסננת על מנת להוציא את כל הנוזלים שנוצרו.
שמים בצד לקירור.

לוקחים את הבצק המגולגל ופותחים אותו ומחלקים ל2 חלקים שווים (מניחים מעל משטח מקומח קלות שלא ידבק). מרדדים קצת על מנת לקבל צורת מלבן רחב ועל מנת להשטיח יותר את הבצק. מניחים חצי מכמות התפוחים במרכז המלבן מלמעלה ועד למטה ומשאירים מקום משני הצדדים על מנת לעשות פסים עם סכין כמו במודעה שתולים ברחוב עם טלפונים. מתחילים להרים רצועה רצועה ולהניח באלכסון מעל המלית . כך בעצם סוגרים את השטרודל ונוצרים פסים אלכסוניים כמו מעיין צמה.
מניחים בתבנית אינגליש קייק משומנת קלות .
מברישים בביצה

מכניסים לתנור שחומם מראש ל220 מעלות אופים 10 דקות ואז מנמיכים את החום ל190 מעלות עד שהבצק נראה שחום ויפה אבל לא שחום מידיי.

ממתינים שיתקרר מעט ומפזרים אבקת סוכר

מגישים עם גלידת וניל ומייפל מעל . מתענגים על הטעם ונזכרים באוסטריה 

בתיאבון !!




יום שלישי, 6 באוגוסט 2013

תחת קורת גג אחת -FACTORY 54

פקטורי 54 מציגים את קולקציית סתיו חורף 2013/14 ואני הרגשתי צופה במסלול של אחת מתצוגות האופנה באחת מבירות האופנה האירופאיות . חו"ל זה ממש פה ! חברת פקטורי 54 מחזיקה המון מותגי יוקרה תחת קורת גג אחת .כך תוכלו להגיע לאחד מסניפי הרשת ולמצוא מבחר רב של מעצבי על כמו לדוגמא : מייקל קורס, רוברטו קאבלי, מארק ג'ייקובס וארמני. 

גם פה הרגשתי את הצבעוניות השלטת של גווני השחור, אפור, לבן ונגיעות צבע כחולות ואדומות . צבעים קלאסיים סתווים ופראקטים (שחור תמיד הולך ...) המון מעילים בגזרות רפויות ורחבות , דיטילים של ניטים וריקמות , עור וכו'.  המראה הכללי הוא מראה קלאסי ולא מתיימר, קווים נקיים ומינימליסטיים.

ללא ספק הולך להיות קריר נעים ויוקרתי !!




















יום שבת, 3 באוגוסט 2013

H&M מזמינה את סתיו 2013

לרגע אחד התחשק לי כבר שיגמר הקיץ. עם כמה שרציתי שיגיע נראה לי שקצת מיציתי , אבל זה תמיד ככה בחורף אני רוצה קיץ ולהפך ובגלל זה העונות הכי שוות הן "מעברי העונות" אז גם אני מצפה כבר לסתיו ולאפשרות לכבות את המזגן, להצליח לנשום ולהפסיק להזיע כמו פלפל קלוי שיוצא מהתנור ומוכנס לתוך שקית ניילון עד התקלפות :)

עיקר ההשראה של קולקציית הסתיו של H&M היא דרמה מודרנית , שילוב של חייטות וזוהר. המון פאייטים, מעילי כנף,ג'קטים בגזרות מחויטות ומרובעות. מהצד האחד נוקשה ומן השני רך ורומנטי. לצד פירטי הלבוש ניתן למצוא גם אביזרים משלימים כגון שרשראות אוברסייז, נעלים , צמידים תיקים וכו'. הצבעים השולטים על פי הבחנתי הם : שחור, אפור , לבן , ורוד עתיק אדום ללא ספק גוונים פונקציונאלים.

הבדים הם בדים חמימים כגון צמר, כותנה , קטיפה , פרווה מלאכותית (חשוב!) משי ועור. כמובן שהמותג מספק פרטי לבוש לכל חלק וחלק בחיים החל מחיי היום והעבודה ועל לאירועים חשובים בערב.

מה שנשאר זה רק לחכות משהו כמו חודש וחצי שאולי החום יתחלף בקרירות נעימה !