יום שבת, 7 ביולי 2012

מסודרת

לפני מספר ימים החלטתי להפקיד את פני בפני קוסמטיקאית כי הגיע הזמן לטיפול פנים, בשנים אחרונות אני מוצאת את עצמי בחיפוש אחרי טיפול הפנים המושלם והתנסיתי בכל מיני שיטות של טיפולים. חשוב לי שיהיה זמין וקרוב לבית שכן אני גרה בתל אביב ואין לי רכב נכון להיום וכך מצאתי את עצמי מגיעה למכון "מסודרות". השם של המקום והלוגו שלו כבר עשו לי תחושה נעימה נכנסתי והתנסיתי.

עליזה הקוסמטיקאית קיבלה אותי בסבר פנים יפות ופסענו לכיוון חדר הטיפולים . הטיפול התארך כשעה והיה יסודי מאוד. כל החומרים בהם היא השתמשה הם של הקוסמטיקאית המפורסמת "חוה זינגבוים" הטיפול בו בחרתי היה טיפול "פילינג מולטי ויטמין אנטי אייג'ינג" זהו טיפול ייחודי לשיקום והחייאה של העור,מסיע בדחייה של הזדקנותו. הטיפול מתבצע בטכניקה ייחודית ובעזרת תכשירים המכילים ריכוז גבוהה של מולטי ויטמינים והכי חשוב היה נעים מאוד ומקצועי מאוד.

בין שלב לשלב קבלתי אפילו עיסוי באזור הצוואר והכתפיים מה שתרם עוד יותר להרגעות ולכייף. (סה"כ עלות הטיפול 340 שח) במכון ישנם טיפולים פנים נוספים למטרות שונות ,כמו כן, בניית ציפורניים הסרת שיער,פדיקור ומניקור.

למחרת הבוקר נפגשתי עם חברה טובה שהחמיאה לי על כך שהפנים שלי נראות נהדר וזה עוד לפני שבכלל סיפרתי לה על החוויה במכון "מסודרות" , לזה אני קוראת -התוצאות מדברות מבעד עצמן,אין ספק שאם הטיפול היה נעים והעור נראה טוב ביום שלמחרת כנראה מדובר במקצועיות לשמה.

מסודרות

רחוב דיזינגוף 50 ממש ליד הסנטר
טלפון 03-6209661
www.mesudarot-il.com

והשעות?
וואו הם עובדים בין ראשון-חמישי עד 23.00
יש גם פדיקור ומניקור










אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה